וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הויכוח המוזר שהגיע עד רוג'ר פדרר: מה הצבע של כדורי הטניס?

27.3.2018 / 9:08

30 אלף גולשים פרצו בדיון סוער: "הכדור הוא צהוב או ירוק?", שמעורר זיכרונות מ"תעלומת השמלה". הייתם מצפים שתגובתו של אגדת הטניס תכריע את הדיון, אבל גם זה לא עזר

רויטרס

בסרטון - פדרר זוכה בווימבלדון 2017

מכירים את זה שמישהו מפקפק במשהו שתמיד ידעתם שהוא נכון, בדבר שבעיניכם הוא עובדה מוגמרת שאין עליה בכלל ויכוח? אז זה מה שקורה לאחרונה לרבים ברחבי הרשת, שנתקלו בשאלה לכאורה פשוטה ושזכתה לתשובה ברורה כבר מזמן, אך לפתע נפתחה מחדש: "מהו הצבע של כדור טניס - צהוב או ירוק?". הדיון המשונה הזה החל בעקבות סקר בטוויטר, ופתאום מסתבר שכל אחד מאיתנו משוכנע שהכדורים הקטנים והשעירים הם בצבע אחר. מתוך כ-30 אלף משתתפים, 52 אחוז אמרו "ירוק", 42 אחוז "צהוב" ו-6 סימנו "אחר".

גיף כלבים רבים על כדור טניס. Giphy
עוד ריב על כדור טניס/Giphy

אבל מילא כשהדיון נעשה בקרב גולשים רנדומליים ברשתות חברתיות, העניינים באמת הפכו לרציניים כאשר לקלחת הזו נגרר גם אגדת הטניס רוג'ר פדרר בכבודו ובעצמו. "היי רוג'ר", נשאל השוויצרי על ידי אוהד שפדש אותו בארצות הברית, "כדורי טניס הם צהובים או ירוקים". ללא היסוס ועם חיוך על פניו, פדרר ענה: "הם צהובים, לא?", והסרטון כמובן הפך לוויראלי.

עוד בנושא

המשחה מיותרת! מיתוסים על צחצוח שיניים שהגיע הזמן לנפץ
כוכבת אקס פקטור הבריטי מציגה: התפשטתי ורקדתי מול מנהלי חברת התקליטים

עוד באותו נושא

פוסטר הטניס שהטריף את הרשת

לכתבה המלאה

פדרר מנסה לשים קץ לדיון

הייתם מצפים שהתגובה הדי חד משמעית הזו של אדם שראה כדור טניס או שניים (או מיליון) בחייו תכריע את הוויכוח, אבל בצורה מוזרה הוא רק ליבה אותו. פתאום, החלו להופיע תגובות כאלה ("הכדורים ירוקים, פדרר טועה"):

אגב, ייתכן בכלל שהסיבה בגללה כל כך הרבה אנשים מתקשים להחליט לגבי הצבע, היא אותה אחת ששיגעה את כולנו בזמנו עם תעלומת השמלה. זוכרים? אותה תמונה שרצה ברשת וגרמה לנו לגרד בראש ולנסות להבין האם מדובר בשמלה זהובה או בצבעי כחול-שחור. "לא כולנו רואים צבעים באותה צורה", הסביר אז פרופסור למדע וטכנולוגיה בשם סטיבן ווסטלנד, "מפתיע שזה לא קורה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully