וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלכת הישבנים הברזילאית תובעת את רונאלדו: "קרא לי זונה"

28.3.2018 / 8:53

אריקה קאנלה, שזכתה ב-2016 בתואר "מיס באם באם" בכעלת הישבן היפה בברזיל, טוענת שהכוכב התקשה להתמודד כשזרקה אותו. כעת, היא תובעת אותו: "לא יכולתי לישון ולא רציתי לצאת מהבית"

Erika Canela #bumbum2016 #missbumbum #missbumbum2016 #ÉrikaCanela

החיים מחייכים לאחרונה לכריסטיאנו רונאלדו, שאחרי פתיחת עונה מהוססת בריאל מדריד מחורר רשתות בקצב מסחרר, ובנוסף לזה חי באושר עם בת זוגו הדוגמנית הספרדייה ג'ורג'יניה רודריגס ועם שלושת ילדיו. עם זאת, לא הכול ורוד, והוכוכב הפורטוגלי שכבר הסתבך בעבר בפרשיית העלמות מס עלול למצוא את עצמו פעם נוספת במוקד פרשה לא נעימה. אריקה קאנלה, ברזילאית בת 26 שזכתה ב-2016 בתחרות הישבנים המפורסמת ובתואר "מיס באם באם", תובעת אותו בטענה שהטריד אותה לאחר שיצאו במשך תקופה קצרה.

עוד בנושא

דוגמנית טוענת: "כריסטיאנו רונאלדו בגד בחברה שלו איתי"
מי הדוגמנית הישראלית שרונאלדו מחזר אחריה?

לטענתה של קאנלה, היא ניהלה מערכת יחסים מינית עם הכדורגלן במשך חודשיים, הוא התקשה להתמודד עם העובדה שנפרדה ממנו (לטענתה, כי גילתה שיש לו חברה), ולדבריה מיד לאחר מכן היא החלה לקבל ממנו הודעות "פוגעות ומעליבות" והוא אפילו "כינה אותי זונה ואמר שיהרוס את חיי. הפסקתי לאכול, לא יכולתי לישון ולא רציתי בכלל לצאת מהבית".

עורכי הדין של המתלוננת הגישו תביעה כנגד השחקן וצפויים לדרוש ממנו פיצויים, בטענה שהמעשים שלו "השפילו והשפיעו בצורה דרמטית על מצבה הנפשי". לפני שאתם ממהרים לשפוט את קפטן נבחרת פורטוגל בחומרה, כדאי שתדעו שקאנלה לא יודעת בוודאות שההודעות המטרידות הגיעו מרונאלדו או אולי בכלל ממישהו אחר. מהצוות שמלווה את הכדורגלן לא הגיבו עד כה להאשמות.

צילום: רויטרס, עריכה: אביב אירגז

על פי השמועות, השניים החלו לצאת לאחר זכייתה של קאנלה בפרס המוענק לבעלת הישבן היפה בברזיל - 18,000 ליש"ט ושרשרת חוזי דוגמנות. התהילה שלה משכה את תשומת הלב של רונאלדו, ולטענתה הוא הזמין אותה לשכב איתו בבתים שלו במדריד ובליסבון. "חשבתי שהוא מעוניין יותר בדוגמניות שנראות כמו ברביות", היא אמרה בעבר על כוכב ריאל מדריד, "ולא בנשים ברזילאיות עם תחת גדול".

קאנלה תכננה בכלל ללמוד רפואה, אך חייה השתנו כאשר זכתה בתחרות, ב-8 בנובמבר 2016 - היום בו דונלד טראמפ נבחר לנשיאות ארצות הברית. התחרות כונתה אז "הבחירות שבאמות משנות" ולמעלה מ-17 מיליון אנשים צפו בה. קאנלה חגגה את הזכייה עם קעקוע של הנשיא האמריקאי על גבה, ומאז היא כיכבה על שער המגזין "פלייבוי" בפורטוגל וגם דגמנה בעירום בגרסה הווונצאלית שלו ובנוסף השתתפה ב"אח הגדול" בברזיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully