וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרטון שמוכיח שמייגן מרקל חזתה שתינשא לנסיך עוד כשהייתה בת 8

26.3.2018 / 10:00

האם מייגן מרקל ידעה כבר בגיל 8 את עתידה המלכותי? בסרטון ישן שנחשף השבוע נראית הנסיכה העתידית מגלמת את תפקיד המלכה בהצגה שהעלתה לצד חברותיה ביום הולדתה של חברתה הטובה. בקטע היא חובשת כתר ומורה לבנות לפנות אליה ב"הוד מעלתך"

מייגן מרקל על השטיח האדום (GettyImages)

יש צירוף מקרים מוזר מזה? בסרטון שנחשף השבוע בידי אמה של חברתה הטובה ביותר של מייגן מרקל, נראית הדוכסית של סאסקס לעתיד כשהיא רק בת 8 לוקחת על עצמה את תפקיד המלכה של בית המלוכה הפיקטיבי - חצר ביתה של חברתה הטובה ביותר - ומורה לנתיניה לפנות אליה בשם "הוד מעלתך". יעברו עוד 26 שנים עד שהיא תתאהב בנסיך הארי, אבל בסרטון הנדיר הזה נראה שמרקל ידעה בדיוק מה עתידה צופן לה - ואם נשפוט לפי התנהגותה אז, היא גם הולכת להיות אחלה נסיכה. קצת שתלטנית אבל עם מלא כוונות טובות.

הקטע צולם בחגיגות יום ההולדת ה-9 של חברתה הטובה של מרקל מזה 30 שנה, נינאקי פרידי. אז נכון שילדי יום הולדת הם תמיד "מלך ליום אחד" - אבל במקרה הזה זו דווקא מרקל לקחה על עצמה את התפקיד המלכותי והפכה את ילדת יום ההולדת למשרתת שלה. הסרטון צולם ב-29 בינואר 1990 בגינה האחורית של בית משפחת פרידי בלוס אנג'לס.

מייגן מרקל בת 8. צילום מסך
מייגן מרקל בת ה-8 עם כתר על ראשה/צילום מסך
מייגן מרקל. GettyImages
מייגן מרקל היום - בקרוב עם הכתר/GettyImages

עוד באותו נושא:

פרידי, היום בת 37, סיפרה לדיילי מייל מה היא חושבת על צירוף המקרים ההזוי הזה: "להצגה קראו 'הוד מעלתך' והכוכבת הייתה מג. זה מצחיק מאוד לראות את זה היום בהתחשב לכל מה שקורה עכשיו בחיים שלה. זה די מדהים. היא תמיד הייתה במרכז תשומת הלב, תמיד הנהיגה. הנה, זה היה בכלל יום ההולדת שלי והיא עדיין הייתה הכוכבת הראשית". אז הבנות למדו יחד בבית הספר Little Red בהוליווד. נינאקי הוסיפה: "הוריי עבדו בתעשיית האאודיו-וידאו, אז תמיד הסתובבנו עם מצלמות. היינו עושים סרטונים קצרים". הסיפור המלכותי צץ משום מקום, זה לא היה משהו שעשינו לפני. היא פשוט חשבה על הרעיון הזה במקום".

בסרטון, שאורכו 11 דקות, נראית מייגן אומרת בהתרגשות לחברותיה: "תראו, אנחנו בווידאו! בואו לפה בנות". היא נראית לוחשת את תכניתה לבנות, מסתכלת למצלמה ואומרת: "הוד מעלתך, טייק ראשון". מייגן הקטנה מתיישבת מיד על שטיח אדום כשילדה אחרת, מלודי, מתקרבת וקדה קידה לעברה. ילדה אחרת נשמעת שואלת אותה: "הוד מעלתך, הוד מעלתך, אין עוד מה לעשות בממלכה הזאת?". מייגן השיבה: "כן, תכיני 900 אלף עוגיות... ותתפרי לי שמלה יפה". ילדה אחרת שואלת: "הוד מעלתך, בשביל מה כל זה?" והמלכה מייגן עונה לה: "זה בשביל פגישה שאני מקיימת. אני מארחת אנשים מפלורידה, קנדה, מיסיסיפי, מיזורי".

עוד באותו נושא

הרגע המדהים שבו קייט מידלטון בת ה-13 חוזה במדויק את העתיד שלה

לכתבה המלאה

צפו בתיעוד הנדיר:

מייגן הקטנה נשמעת כמו מלכה קשוחה במיוחד, רק שאז מתגלה אצלה צד רך יותר. היא לוקחת את סל הפיקניק ונותנת לנתיניה: "חשבתי שאולי אתן רעבות אז הנה כמה עוגיות". הו, זו מלכה אמיתית! היא אפילו עורכת עבורן מסיבה וקוראת להן: "עקבו אחרי בנות למסיבה שלי - בואו איתי". חברתה, דיאנה, משיבה לה: "הוד מעלתך, הוד מעלתך, מסיבה מעולה!" ומייגן מחזירה לה: "הו, אני כל כך שמחה שאת נהנית ממנה".

הצד הרודני של המלכה מתגלה שוב כשהיא גוערת בחברותיה: "הסתיימה ההפסקה שלכן. תתפרו מהר! תבשלו מהר!" ואחר כך גם שולחת את חברתה לעשות עבורה את הקניות כשזו מבקשת ממנה רשות להיכנס הביתה, "לכי תעשי קניות. לא היה לי זמן לעשות את זה". נו טוב, ברור שלא היה לה זמן לעשות את זה - יש לה חתונה מלכותית לתכנן בעוד 26 שנה ומי כמוכן, בנות, יודעות כמה טרחה זה צורך. מאוחר יותר הבנות חגגו לנינאקי את יום ההולדת, כשמייגן שוב גונבת את ההצגה ונראית עומדת ממש מאחורי ילדת יום ההולדת ומנסה לגנוב ממנה את אור הזרקורים. מלכה!

מייגן מרקל בת 8. צילום מסך
מייגן מרקל חזתה את עתידה כבר כשהייתה בת 8/צילום מסך
מייגן מרקל בת 8. צילום מסך
הכי יפה לה כתר. מייגן מרקל בתפקיד המלכה/צילום מסך
מייגן מרקל והנסיך הארי. GettyImages
מייגן עם הנסיך הארי/GettyImages
מייגן מרקל והנסיך הארי. GettyImages
מבט אחד שאומר הכל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully