וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת תעופה נאלצה להכחיש שאנשיה צולמו בסרטון סקס שערורייתי

26.3.2018 / 10:09

סרטון שבו מצולמים ארבע בחורות ושני גברים שכביכול מקיימים אורגיה סוערת במדריד, הופץ ברשתות החברתיות בסין בטענה שהמצולמים שייכים לחברת תעופה מקומית. דובר החברה הכחיש בתוקף וטען שלא רק שהם לא מכירים את המשתתפים, הסרטון בכלל צולם באפריקה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

Weibo

האם צוות של חברת תעופה סינית קיים אורגיה פרועה בחדר קריוקי במלון בספרד? קטע וידאו וולגרי ופרוע שהתפשט ברשתות החברתיות בסין חושף (לכאורה) לפחות שישה טייסים ואנשי צוות עירומים כשהם רוקדים, צוחקים ומשתובבים בבית מלון במדריד. הסרטון הזה גרם לחרושת שמועות שלפיהן ארבע בחורות ושני הגברים שמתועדים עובדים בחברת התעופה הסינית China Eastern Airlines.

עוד בנושא
דיילת צילמה את עצמה בסקס במטוס? האמת נחשפת
טייסים צילמו בחשאי את הדיילות עושות סקס במטוס

איפה זה צולם?

בעקבות השמועות חברת התעופה נאלצה להגיב וטענה בתוקף שבסרטון לא מופיע אף עובד של החברה, ונראה שהוא בכלל צולם באפריקה. החברה טענה גם שמי שיצר את הווידאו הזה ושיתף אותו ברשת החברתית ניסה לפגוע במכוון במוניטין של החברה. הסרטון הזה כבר צונזר בסין והורד מכל האתרים בהם פורסם. אולם, למרות שהוסר בסין, הסרטון מצא את דרכו לטוויטר ומשם התפשט כמו אש בשדה קוצים. חלק מהגולשים ברשתות החברתיות טענו שבכלל ייתכן שהקטע צולם באתר ספא בתאילנד ולא במדריד או באפריקה ושמצולמות הן למעשה נשים בזנות ולא אנשי צוות של המטוס. למי אתם מאמינים?

עוד באותו נושא

סקס עם נוסעים ובתא הטייס: החיים הסודיים של הדיילות והטייסים נחשפים

לכתבה המלאה

מי אלה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully