וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה שהבחורה הזו עשתה עם צמר גפן מתוק זה הדבר הכי מטורף שתראו השבוע

22.3.2018 / 0:10

רק מרץ וכבר מצאנו את הסרטון המנצח של השנה: קטע מתוך שעשועון סיני בו שניים מתחרים באכילת צמר גפן מתוק. מה כל כך מיוחד אתם שואלים? שימו לב למתחרה מימין

אתר רשמי

צוות מנחי השעשועון הסיני "אני מנצח" הביאו לנו את הרגע הכי מטורף שראינו השנה. וכן, דברו איתנו בסוף השנה ואנחנו עדיין נחשוב ככה. בקטע הקצר נראים שני המנחים מתחרים באכילת צמר מתוק. כשהתחרות מוזנקת לדרך, המתמודדת מפגינה כישורים יוצאי דופן באכילת צמר גפן מתוק ומשאירה אבק מתוק ליריב שלה.

יש שני דברים שהופכים את הסרטון הזה למטורף שהוא: הדרך שבה המתמודדת בולעת בביס אחד את כל צמר הגפן - בזמן שזה שלצידה רק לועס את הביס הראשון שלו, והתגובה שלה אחרי שהיא מסיימת את האתגר תוך שניה וחצי. בסיום המשימה היא נראית מביטה למסך באדישות, כאילו לא נאלצה לבלוע עכשיו בביס אחד צמר גפן מתוק בשלמותו.

צפו בגיף הזה שוב ושוב ושוב

עוד באותו נושא

"אלה ללא גיל": צפו בחזאית הסינית שלא התבגרה כבר 22 שנה

לכתבה המלאה

הסרטון זכה למיליוני צפיות וגם לכמה תגובות מפרגנות. "רגע, מצמצתי. לאן נעלם צמר הגפן שלה?", כתב אחד ואחר הוסיף: "הפרצוף שהיא עושה אחרי זה הוא פרייסלס. אני מעריץ שלה". מה שיותר שווה מלראות את הקטע הזה בריפיט שוב ושוב הוא לראות אותו בהילווך אחורי - וגם עבור זה סיפקנו לכם גיף ממכר. אל תנסו את זה בבית, שלא תחנקו לנו.

בהילוך אחורי זה אפילו יותר מגניב:

תחרות אכילת צמר גפן מתוק. צילום מסך
תחרות אכילת צמר גפן בשעשועון סיני/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully