וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעריצי "הארי פוטר" זועמים על חור ענק בעלילת סרט ההמשך

17.3.2018 / 23:53

הטריילר לסרט השני בסדרת "חיות הפלא", שמהווים ספין-אוף לסדרת סרטי "הארי פוטר", הצליח להטריף את המעריצים - אבל לא בקטע טוב. אוהדי פוטר הבחינו בטעות עלילתית חמורה בטריילר ותקפו את המפיק בטוויטר

Warner Bros. Pictures

טריילר לסרט השני בסדרת חיות הפלא - "חיות הפלא: פשעיו של גרינדלוולד" - הרגיז את מעריצי ספרי וסרטי "הארי פוטר", עליהם הוא מבוסס, בגלל חור רציני בעלילה שבאמת אי אפשר להתעלם ממנו - גם אם כבר הספקתם לשכוח מכל הסאגה הזאת. הקשר הברור בין סרטי "חיות הפלא" - המבוססים על הספר "חיות הפלא והיכן למצוא אותן" של ג'יי קיי רולינג - לספרי "הארי פוטר" דווקא אינו עושה עמם חסד כשאלה נאלצים להישמע לכללים הקפדניים של הסיפור המקורי. המעריצים שנחשפו השבוע לטריילר החדש, הבחינו כבר בתחילתו בטעות עלילתית שנוגדת את אחד מחוקי הקסמים המוכרים והברורים ביותר שהוזכר לא פעם בספרי "הארי פוטר" ואפילו אושר בידי ג'יי קיי רולינג עצמה.

מתוך "חיות הפלא: פשעיו של גרינדלוולד". צילום מסך
מתוך "חיות הפלא: פשעיו של גרינדלוולד"/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

איזה מהפך אלים: בחיים לא תאמינו מה כוכב "הארי פוטר" עושה היום

לכתבה המלאה
הארי פוטר. יח"צ,
עוברים על כללי "הארי פוטר"/יח"צ

בטריילר נראה שר הקסמים וקבוצה של גברים משגרים את עצמם להוגוורטס בתהליך טלפורטציה שנקרא "התעתקות" (בו הקוסם או המכשפה מעבירים עצמם ממקום למקום בלי לעבור במרחב הפיזי) - אולם בספריה של ג'יי קיי רולינג נכתב בבירור שאף אחד לא יכול להגיע להוגוורטס באופן הזה מלבד מנהל בית הספר, אלבוס דמבלדור. בסדרת הארי פוטר, מניעת התעתקות להוגוורטס נועדה כדי למנוע מקוסמים מרושעים כמו וולדמורט וגרינדלוולד להיכנס לשטח בית הספר.

מעריצי "הארי פוטר" הדרמטיים לקחו את זה די קשה, אבל למען האמת גם בתור צופים ממוצעים מצאנו את עצמנו קצת כעוסים. אחד מהם אפילו צייץ ישירות למפיק הסרט: "בכנות, דייויד ייטס, אם רק היית קורא את 'הוגוורטס: ההיסטוריה', היית יודע שאינך יכול לבצע התעתקות בשטחי בית הספר". אחד אחר הוסיף: "זה לא שאנחנו נטפלים לקטנות. חוסר היכולת לשגר את עצמך להוגוורטס היא נקודה עלילתית חשובה מאוד כמעט בכל ספר". מעריצה אחת אפילו ציטטה שורה מהספר "הארי פוטר והאסיר מאזקבאן" שבו הרמיוני מסבירה שזה לא אפשרי.

מתוך "חיות הפלא: פשעיו של גרינדלוולד". צילום מסך
מה? איך הגעתם לשם? החור בעלילה שמסבך את יוצרי הסרט "חיות הפלא: פשעיו של גרינדלוולד"/צילום מסך
ברשת זועמים על הטעות בעלילת "חיות הפלא: פשעיו של גרינדלוולד". טוויטר, צילום מסך
ברשת זועמים על הטעות בעלילת "חיות הפלא: פשעיו של גרינדלוולד"/צילום מסך, טוויטר

אחרים חשבו מחוץ לקופסה והניחו שבגלל שאירועי הסרט התרחשו בשנות ה-20, הרבה לפני הרפתקאותיו של הארי פוטר ואפילו לפני ימיו של וולדומורט, ייתכן שקסם מניעת ההתעתקות כלל לא היה קיים - ושאולי עלילת הסרט החדש היא שתוביל אליו. אחד כתב: "האם תמיד היה חוק שלא איפשר התעתקות לשטחי הוגוורטס? אולי עכשיו נגלה מדוע החוק הזה קיים בכלל?". אממה, מעריץ אחר ציין שרולינג עצמה אמרה פעם לאתר המעריצים Pottermore שההתעתקות מאז ומתמיד הייתה אסורה בהוגוורטס. היא אמרה אז: "הטירה ושטחיה תמיד היו מוגנים ע"י קסמי אנטי-התעתקות".

ג'יי קיי רולינג. GettyImages
ג'יי קיי רולינג אמרה פעם: "הטירה ושטחיה תמיד היו מוגנים ע"י קסמי אנטי-התעתקות"/GettyImages
התגובות לחור בעלילת "חיות הפלא: פשעיו של גרינדלוולד". טוויטר, צילום מסך
אולי בכל זאת יסבירו את זה בסרט?/צילום מסך, טוויטר
התגובות לחור בעלילת "חיות הפלא: פשעיו של גרינדלוולד". טוויטר, צילום מסך
המעריצים בהיסטריה/צילום מסך, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully