וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהשראת ספיידרמן: המכשיר המטורף שמאפשר לאנשים לעוף בשמיים

19.3.2018 / 9:27

טרג'אן דימסי בן ה-34 טוען שיצר גאדג'ט מגניב שהופך כל אחד לגיבור על. הוא מתכוון לייצר אותו להמונים וכעת, הוא מנסה לגייס 250 אלף דולר כדי שאנשים בכל העולם יוכלו ליהנות ממנו

By Trajan Dimsey

תאמינו או לא, יכול להיות שבקרוב מאוד שאנשים יוכלו לעוף בשמיים כמו ספיידרמן, הודות להמצאה מגניבה מאוד של ממציא בריטי בשם טרג'אן דימסי. בהשראת גיבור העל מסדרת הקומיקס המפורסמת, הוא יצר מכשיר שמתלבש על הזרוע ומאפשר לשגר חבלים ולהתקדם באוויר, והוא מתכוון לאפשר לילדים בכל רחבי העולם לנסות אותו.

עוד ב"אסור לפספס"

רק ברוסיה: קמפיין אירוטי שנועד לעודד בחורים צעירים להצביע לפוטין
תרזה מיי: "תפסתי על חם זוג עושה סקס במהלך קמפיין הבחירות שלי"

מכשיר שגורם לאנשים לעוף. אתר רשמי
זה המכשיר שיכול לשנות את העולם/אתר רשמי

דימסי מספר שעבד על המכשיר הזה, שנקרא "חבלי אוויר" בשנה וחצי האחרונות. הוא ראה ברחוב ילד בתחפושת של ספיידרמן, שעושה כאילו הוא נתלה על פנסי הרחוב ומדלג ביניהם, והחלי להפוך את זה למציאות. הוא יצר את וו האחיזה המיוחד בחדר השינה שלו. "תמיד חלמתי להתעופף באוויר", אמר הממציא בן ה-34, "כשראיתי את הילד ההוא, חשבתי שאולי זה אפשרי".

כאשר משתמשים במכשיר, צריך ללבוש רתמת גוף מיוחדת, שנושאת עבור המשתמש את משקל הכתפיים והידיים שלו ומאפשרת לו לנוע באוויר בחופשיות וללא מאמץ. דימסי גם יצר מסלול ייעודי בו אפשר להתעופף בעזרת המכשיר, והוא רוצה לתור איתו ברחבי אנגליה והעולם. לטענתו, מספר אנשים כבר פנו אליו וביקשו לקנות את המכשיר, אבל הוא לא מתכוון לייצר אותו להמונים. במקום זה, הוא מקווה להפוך את זה לנגיש לכולם על ידי יצירת מערכת חבלים ניידת.

עוד באותו נושא

גיבור על? ספיידרמן ניסה לבצע פעלול ביום הולדת - ואיבד את ההכרה

לכתבה המלאה
מכשיר שגורם לאנשים לעוף. אתר רשמי
רוצים לנסות?/אתר רשמי

"אחרי שבניתי את המכשיר, בחנתי אותו על ידי שיגור חבלים מעלה המדרגות בביתי", הוא סיפר, "ברגע שזה עבד, שכרתי שטח ובו בניתי מגדלים לרחף ביניהם, וצילמתי וידאו של זה. הצלחתי לבנות הכול בעזרת מעט מאוד כסף. רציתי לייצר חוויה עבור כולם, ולכן אני רוצה לגייס כסף ולבנות מתקן שעשועים נייד. יש הרבה אנשים שחלמו לעוף כמו ספיידרמן אני רוצה שכמה שיותר מהם יחוו את זה".

הוא החליט לנסוע עם ההמצאה שלו לארצות הברית, קנדה, אוסטרליה, גרמניה, צרפת, שבדיה, יפן הולנד וסינגפור. כל זה יקרה רק אם ישיג 250 אלף דולר, הסכום שביקש מההמונים לגייס עבורו באתר "קיקסטרטר". כל מי שתורם 20 דולר לפרוייקט שלו, מקבל כרטיס לשימוש במתקן הייחודי, אם וכאשר המסע ייצא לפועל. דימסי מקווה להתחיל את המסע בחצי השנה הקרובה.

  • עוד באותו נושא:
  • ספיידרמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully