וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו מה קורה כאשר פארק מים מתייבש והופך לאתר לגלישת סקייטבורד

22.3.2018 / 8:10

חבורת גולשים ניצלה את עבודות התחזוקה השנתיות בפארק המים הענק של דובאי והגיעה למגלשות העצומות דווקא כשהיו יבשות לחלוטין. התוצאה: סרטון מטורף שקשה להוריד ממנו את העיניים

OUTSIDE TV

תיירים רבים מגיעים בכל שנה לדובאי ונהנים משלל אפשרויות הבילוי והנופש שמעניקה הנסיכות. אחת האטרקציות המפורסמות של המדינה מאיחוד האמירויות היא פארק המים הענק "אקווה-ונטור", בו סט מרשים של מגלשות ענק. עם זאת, מסתבר שעבור חלק מהאנשים לפארק יש ערך גבוה יותר דווקא בימים הספורים בו כלל אין בו מים.

עוד בנושא

אמזונס במזה"ת: דובאי בונה את המלון הראשון בעולם שיהיה בו יער גשם
דובאי בונה את המגדל הגבוה בעולם בהשראת הגנים התלויים של בבל

חבורה של גולשי סקייטבורד ניצלה את העובדה שבכל שנה הפארק נסגר לכמה ימים לצורך עבודות תחזוקה ואלפי הליטרים של מים שבו מרוקנים, והגיעה לשם כדי ליהנות מיום שלא ישכחו במשך הרבה זמן. התוצאה: סרטון מדהים שקשה מאוד להוריד ממנו את העיניים.

בסרטון, ניתן לראות את הגולשים נוסעים לאורך 156 מטרים של מגלשות וגם על קיר באורך 14 מטרים. "זה מדהים לקבל את ההזדמנות לבוא לכאן, לגלוש ולעשות כמה טריקים מדהימים. אני בטירוף", אמר אחד מהם. הסרטון צולם על ידי מגזין של ספורט אקסטרים, וכולל גם קטעי "פספוסים" המציגים את הגולשים נופלים ומתרסקים. כמובן שכולם בריאים ושלמים.

עוד באותו נושא

תעזו לעלות על האומגה העירונית הארוכה בעולם?

לכתבה המלאה

ככה זה נראה כשיש שם מים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully