וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש להם אומץ: התיירים ש"פלירטטו" עם לבה מתפרצת מהר געש בהוואי

11.3.2018 / 23:53

וידאו מדהים שהתפרסם חושף קבוצה של תיירים שעומדים במרחק מטרים ספורים מלבה לוהטת שזרמה במלוא העוצמה ויצאו מזה בשלום. מדריך הטיולים ג'ון טרסון: "זה אחד הדברים הכי מדהימים שיש"

EPIC LAVA

כל ילד קטן מכיר את הכלל לפיו אסור להתקרב להר געש פעיל, ובטח שלא ללבה הרותחת שפורצת ממנו מדי פעם. את קבוצת התיירים בהוואי הכלל הזה ממש לא הטריד, להיפך. וידאו חדש שנחשף מראה כיצד חבורת מטיילים מקבוצת התיירות "אפיק לבה טורס" מתקרבת עד כדי מרחק של מטרים ספורים מלבה פעילה וזורמת באי אלוהה סטייט.

עוד בנושא
מטורף: תיעוד של התפרצות הר געש ממצלמה ש"נבלעה" בלבה רותחת
ככה נראית נשיקה לוהטת על לוע הר געש פעיל

זה נראה חם!

למרות שהטמפרטורה הממוצעת של לבה נעה בין 500 ועד ל-1,100 מעלות צלזיוס, חבורת התיירים הצליחה לעמוד ממש קרוב אליה בזמן שהיא זוחלת במורד ההר ויצאו מזה בשלום ללא כל פגע.

"לראות זרימה של לבה זה אחד הדברים המדהימים ביותר בכדור הארץ. זה נותן השראה לאנשים", אמר ג'ון טרסון, מדריך הטיולים ומייסד קבוצת "אפיק לבה טורס".

איך המטיילים יצאו מזה בשלום ולא נכוו אתם שואלים? טרסון הסביר: "בטיחות המטיילים היא בחשיבות עליונה עבורנו, אבל אנחנו מרשים לאנשים להתקרב עד כמה שניתן כדי לראות את המחזה. אני יכול להיות סנטימטרים מהלבה לכמה שניות, אבל רוב המטיילים מתרחקים אחרי שהם מצלמים".

"אנחנו יכולים לדעת איפה הנקודות הכי חמות על פי גלי החום על הקרקע", הסביר טרסון.

עוד באותו נושא

10 הרי געש פעילים שאתם חייבים לראות בחיים שלכם

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully