וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החזאית הסקסית סידרה את הבית בתחתונים וצברה מיליון צפיות בשעה

11.3.2018 / 9:18

החזאית סול פרז, שלאחרונה ביטחה את ישבנה ב-100 אלף דולר, שברה את הרשת בסרטון קצר שלה משחקת בתחתונים ורוקדת בזמן שהיא מסדרת את הבית

@lasobrideperez

החזאית, השחקנית והדוגמנית הארגנינאית, מריה סול פרז בת ה-24, שברה את הרשת עם סרטון קצר שלה מדגמנת מול המצלמה בביקיני. יותר ממיליון צפיות נרשמו לסרטון שלה באינסטגרם בפחות משעה אחת בלבד, כשבארבעת הימים שחלפו מאז התווספו עוד 800 אלף צפיות. לצד הסרטון היא כתבה: "כשאת צריכה לעשות מטלות בבית אבל לא יכולה להפסיק להתבטל". גם מספר התגובות לסרטון הינו נתון מפתיע: יותר מ-12 אלף תגובות שמחמיאות לישבנה של הדוגמנית.

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

"החזאית הסקסית של ארגנטינה" ביטחה את ישבנה ב-100 אלף דולר

לכתבה המלאה

אל תהיו מופתעים כל כך: פרז היא כוכבת טלוויזיונית ענקית באמריקה הלטינית עם יותר מ-2.6 מיליון עוקבים באינסטגרם. בחודש שעבר נבהלה פרז מכמות האהדה שהיא צוברת ולכן החליטה לבטח את ישבנה - האיבר בזכותו התפרסמה - בסכום של 100 אלף דולר וצפויה לקבל פיצויים אם מישהו יעז לגעת בו.

פרז השתתפה בגרסה המקומית ל"רוקדים עם כוכבים", קטפה את תפקיד נערת האגרוף בערוץ TyC Sports הארגנטינאי ולאחרונה סיימה לככב בהצגה "האי הקסום" שהציגה בעיר ויז'ה קרלוס פאס בחודשיים האחרונים. בתום סבב ההופעות חזרה לביתה בבואנוס איירס והחלה בניקיונות פסח, רק שלפני הספיקה לצלם סרטון קצר לעוקביה ולעורר בלאגן גדול יותר מזה שהמתין לה בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully