וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד קשה: הגבר שנהג לחשוף סוחרי סמים - נרצח בשידור חי בפייסבוק

1.3.2018 / 0:03

פרנטיס רובינסון, בשנות החמישים לחייו, נורה ממש מחוץ לאוניברסיטת וינגייט שבצפון קרוליינה. המשטרה פתחה בחקירה, לא מן הנמנע שלעובדה שנהג לנקוב בשמות של סוחרי סמים בפייסבוק לייב יש קשר למאורע

Facebook

פרנטיס רובינסון נהג לצלם את עצמו בפייסבוק לייב. אלא שבשבוע שעבר, הוא נרצח ממש באמצע שידור חי ברשת החברתית הפופולרית, כשנורה על ידי אדם בלתי מזוהה. עדיין לא ברור האם רובינסון והיורה הכירו את אחד השני, ורשויות החוק פתחו בחיפושים אחר אדם שחור שלבש חולצה שחורה וכחולה ומגפי טימברלנס. לאחר מספר ימים הודיעה המשטרה כי נעצר חשוד בביצוע הרצח, אדם בשם דאגלאס קולסון.

הרצח קרה בשעה 10:15 בבוקר, ממש מחוץ לאוניברסיטת וינגייט שבצפון קרוליינה. כשהשוטרים הגיעו למקום הם מצאו את רובינסון, בשנות החמישים לחייו, שוכב על הרצפה עם כמה פצעי יריות. הוא היה מת עוד לפני שכוחות המשטרה הגיעו למקום.

עוד בנושא:

יצא לדייט עם בחורה מטינדר - וגילה רק בסופו שהיא עירומה לגמרי
אחיות בנות 15 ו-12 תיעדו את עצמן קופצות אל מותן מהקומה העשירית - במסגרת משחק רשת חולני
אימוג'י הלובסטר הוחלף בגלל טעות. מצליחים לזהות מה השתנה?

על פי משטרת וינגייט, רובינסון ביקר בתחנה חמש דקות קודם לכן, ודיווח על טלפון גנוב. על פי הדיווחים בתקשורת בארצות הברית, הנרצח השתמש בשידורי הפייסבוק לייב בכדי לנקוב בשמות של סוחרי סמים בשכונה, וכי לא פעם סייע למשטרה למצוא אותם - אם כי גם לו עצמו היו שדים משלו. "אם מישהו התעסק איתו, הוא מיד עלה לפייסבוק לייב", אמר אחד מבני המשפחה.

דובר מטעם פייסבוק הודיע שהסרטון שתיעד את הרצח הוסר מהרשת החברתית ומסר לרשת CBS: "בגלל שאין דרך לדעת שהנרצח היה רוצה שהסרטון הנורא הזה יועבר בשידור חיברשת חברתית החלטנו למחוק אותו לצמיתות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully