וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות עירום של קנדל ג'נר עוררו סערה - אבל לא בגלל מה שאתם חושבים

27.2.2018 / 0:49

האחות לבית ג'נר-קרדשיאן שיתפה תמונות עירום שלה באינסטגרם - וכנראה פספסה משהו שהצליח לזעזע לחלוטין את המעריצים שלה

אימג'בנק GettyImages

קנדל ג'נר פרסמה באומץ רב תמונות עירום אמנותיות שלה באינסטגרם - ולא תיארה לעצמה שהמעריצים יתעלמו לגמרי מהחשיפה ויתרכזו במשהו אחר לחלוטין. בת ה-22 שיתפה תמונות שלה בשחור לבן להן אחראית הצלמת המפורסמת סאשה סמסונובה - שעבדה גם עם קיילי ג'נר, קלואי קרדשיאן ודיטה וון טיס. בתמונות שצולמו בגינה, מסתירה ג'נר את איבריה המוצנעים בעזרת ידיה ורגליה - אולם הם לא מה שסיקרנו - וזיעזעו - את עשרות מיליוני העוקבים שלה באינסטגרם. מצליחים לזהות מה כל כך הטריד את המעריצים?

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

שאלת השאלות: מה גרם לקנדל ג'נר לוותר על שבוע האופנה?

לכתבה המלאה

העוקבים לא הופתעו מהחשיפה - אלא דווקא מאצבעות הרגליים המוזרות שלה. רואים את הזרת העקומה? זה, כן זה מה שמעסיק את העולם עכשיו. "מה נסגר עם הרגליים שלה?" כתב מעריץ אחד בתגובות ואחרת הוסיפה: "אני לא יכולה שלא לצעוק כשאני מסתכלת על זה". עוד מעריץ כתב: "אני אוהב אותך אבל תגידי, מה נסגר עם האצבעות שלך?". אאוץ'.

אל תדאגו לקנדל ג'נר. היא כבר הוכיחה לנו בעבר שהיא לא נותנת לחסרונות שלה לעכב אותה. בינואר האחרון כל העיניים היו עליה כשהגיעה לטקס גלובוס הזהב בשמלת ערב שחורה ואיפור כבד שניסה להסתיר במעט את פצעי האקנה שעל פניה. בעוד רבים החמיאו לה על שמלת המעצבים המדהימה שלבשה - כמה בחרו להתייחס בשלילה דווקא לחצ'קונים שלה. עם זאת, נרשמו גם לא מעט תגובות מפרגנות. מעריצה צייצה בטוויטר שקנדל מהווה עבורה השראה: "קנדל ג'נר עלתה על השטיח האדום והציגה את האקנה שלה כשהיא נראית כמו כוכבת מהממת. זה מה שכל אישה צריכה להבין". קנדל נחשפה לציוץ שלה והשיבה לה: "לעולם אל תתני לשטויות האלה לעצור בעדך!".

קנדל שוחחה בעבר על מאבקה באקנה. היא כתבה בבלוג שלה: "זה הכי השפיע עליי כשהבנתי כמה אני מודעת לזה. זה לגמרי הרס לי את הביטחון. אפילו לא הסתכלתי על אנשים כשדיברתי איתם", היא אמרה, "הרגשתי מנודה. כשדיברתי, הייתי מניחה ידיים על הפנים שלי. ברור שהיו לי כמה קראשים בתיכון, אבל אפילו לא חשבתי להסתכל על בנים. היום אני מבינה שאין לי במה להתבייש".

קנדל ג'נר. GettyImages
קנדל ג'נר לא מתביישת בחצ'קונים שלה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully