וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טופאק חי ומתגורר בסומליה? עדות חדשה מסעירה את המעריצים

28.2.2018 / 8:40

מותו המסתורי של הראפר האגדי טופאק שאקור ממשיך להעסיק את חובבי תיאוריות הקונספירציה - שלמעשה בטוחים שהוא עדיין חי. עדות חדשה לפיה טופאק חי בסומליה עם חברו הראפר יאקי קראפי, הצליחה לחזק אצל המעריצים את האמונה שטופאק ביים את מותו

צילום מסך

יותר מ-20 שנה חלפו מאז נרצח הראפר האגדי טופאק שאקור, שנורה למוות לאחר שצפה בקרב איגרוף במלון MGM בלאס וגאס בספטמבר 1996. מאז שני נושאים מעסיקים את סוגדיו: מי רצח אותו והאם הוא באמת מת?

לגבי השאלה השנייה, מסתבר שיש רבים שבטוחים שטופאק ביים את מותו כדי להיעלם מהעין הציבורית ושלמעשה הוא חי תחת זהות אחרת באיזה מקום נידח בעולם. תיאוריית הקונספירציה הזאת ממשיכה לצבור תאוצה מאז מותו, וכעת צצה עדות חדשה שהעלתה אותה מהמתים. בחור בשם סולדאן מהדי טוען שראה במו עיניו את טופאק מסתתר לו בסומליה, מזרח אפריקה. לדבריו, הוא נצפה לצד הראפר האמריקאי וחברו הטוב - יאקי קדאפי, שככל הידוע גם נמצא מת בביתו חודשיים בלבד לאחר הרצח של טופאק. גם במקרה הזה - הרוצחים לא נמצאו.

מהדי בטוח שאלה היו שניהם, "ראיתי את טופאק וקדאפי הרבה אחרי מותם - בסומליה", כתב סולדאן מהדי בפוסט, "ראיתי את שניהם בחיים. הייתי ברכב והם נסעו בכיוון ההפוך. קדאפי עשה סימן עם הידיים - הוא נראה קצת פאנקי. ראיתי אותם בחיים הרבה אחרי מותם לכאורה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טופאק חי ומתגורר בסומליה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בנושא:

כעת נחזור לשאלה הראשונה: מי רצח את טופאק? זו אולי אחת התעלומות הגדולות ביותר בתעשיית המוזיקה, עם אינספור חשודים שנמצאים על הפרק - חלקם מתו מזמן. עד היום אף אחד לא הורשע בהירצחו, מה שדחף את מפיקי הסרט הדוקומנטרי "מי הרג את טופאק?" לחטט במסמכים המשטרתיים ולנסות להבין כיצד החקירה התמוססה לה עם השנים. בסרט, ששודר בשנה שעברה, נחשף שהאקדח החשוד ככלי הרצח למעשה נעדר למעלה מעשור - מה שמקשה על התקדמות החקירה.

האקדח החשוד לכאורה נמסר למשטרת קומפטון ב-1998, אולם שנתיים לאחר מכן מחלקת השריף של מחוז לוס אנג'לס החרימו אלפי כלי נשק, כולל את האקדח המדובר, וזה נותר בארכיונים לעוד כמה שנים עד שסערת הירצחו של טופאק דעכה. ב-2006 נודע לסגן המשטרה שהאקדח נמצא לראשונה בבית חברתו של חבר כנופיית הרחוב קריפס, לו היה קשר ישיר עם טופאק. נראה שבעקבות פריצת הדרך המשמעותית הזאת, האקדח יועבר למשטרת ווגאס - העיר בה טופאק נרצח - להמשך חקירה, אולם התובעים חסמו את המהלך הזה על רקע החששות שהמעורבים ברצח יקבלו התראה - והדבר יוביל לסכסוך כנופיות גדול יותר ולמוות נוסף של חברי כנופיות. לכן, כך מדווחים ב-TMZ, העניין הושתק ומאז לא ברור היכן מוחזק כלי הנשק. לפי הדיווחים, המפיקים בפנו למשטרת לאס וגאס בעניין, אולם הם לא ידעו לומר להם אם הנשק נמסר אליהם.

טופאק שאקור, שוג נייט. AP
שוג נייט וטופאק שאקור/AP

בין התיאוריות סביב רצח טופאק הייתה אחת שטענה שחברו שהפך עם הזמן ליריבו - הראפר הנוטוריוס בי. איי. ג'י. - היה מעורב בהירצחו, אולם זה נרצח בעצמו בירי רק שישה חודשים לאחר מותו של טופאק. תיאוריה אחרת טוענת שרוצחיו של טופאק הם רג'י רייט ג'וניור, קצין הביטחון לשעבר בדת' רואו רקורדס, ושריתה נייט - אשתו לשעבר של שוג נייט. שוג נייט טוען שהשניים שיתפו פעולה במטרה לרצוח אותו ולא את טופאק - וזה כדי להשתלט על חברת ההקלטות שלו. מאחר ששוג היה נשוי לשריתה, במקרה של מוות זו הייתה היא שתירש את רוב הונו. לטענתו, המשימה שלהם לא צלחה וטופאק הוא זה ששילם את המחיר. הוא הוסיף שרייט מעורב גם ברצח של הנוטוריוס בי. איי. ג'י.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully