וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצא לדייט עם בחורה מטינדר - וגילה רק בסופו שהיא עירומה לגמרי

27.2.2018 / 8:55

ככה דופקים הופעה לדייט ראשון: ג'וי הגיעה לדייט ראשון כשהיא עירומה לגמרי ומסוות בצבעי גוף בלבד. הבגדים המצוירים על גופה מנעו מהדייט שלה לגלות שהיא בעצם לא לובשת כלום - עד שהתחיל לרדת גשם

jenthebodypainter

כמה זמן לוקח לכם להתארגן לדייט ראשון? אם אתם גברים, בטח לוקח לכם כמה דקות לשלוף איזו חולצה מהארון, לשים עליכם ג'ינס קרוע, קצת בושם ולצאת לדרך. אצל הנשים זה לא כך פשוט. נשים רבות מבלות שעות מול הארון בחיפוש אחר האאוטיפ המושלם לדייט, כולל התייעצות עם חברות, איפור, שיער, הורדת שיער ומה לא. ציירת הגוף הידועה ג'ן סיידל חסכה לדוגמנית האמיצה ג'וי את כל הטרחה הזאת - ושלחה אותה לדייט כשהיא עירומה לחלוטין. נו טוב, היא ובתה קנדי השקיעו שעתיים בציור בגדים על גופה העירום של ג'וי לפני שזו יצאה לדייט שלה - כדי שזה לא יהיה עד כדי כך מביך.

האם לשלושה, המתגוררת בבולטימור, ציירה על ג'וי מכנסי ג'ינס קרועים וחולצת בטן פרחונית. ג'וי יצאה לדייט עם בחור שהכירה בטינדר והשניים נפגשו בקניון הומה אדם - כשלא הוא ולא האנשים סביבו זיהו שג'וי לא לובשת עליה כלום. לפחות לא בשעה הראשונה של הדייט.

ציור הגוף על ג'וי שנעשה בידי ג'ן סיידל. צילום מסך
ג'וי נראית כאילו היא לבושה - אבל זה רק צבע/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

האם בחדר הכושר שמו לב לשתי הנשים שהתעמלו בעירום מלא?

לכתבה המלאה

לפני שיצאה לדייט, ג'וי אמרה: "זה לא הדייט הראשון שלי מטינדר - אבל זה הדייט הראשון הצבוע שלי מטינדר. הבחור שבחרתי הוא קומיקאי והוא ממש ממש מצחיק, אז אני מצפה כבר לפגוש אותו ולראות את התגובה שלו. אני לא יודעת אם הוא בכלל ישים לב, כי זה מדהים מה שהן עשו. אני מקווה להכיר אותו קצת היום ולנהל עמו שיחה טובה, אם כמובן הוא לא יוסח לגמרי מהסיטואציה שמתרחשת ממש כאן. אני מצפה לזה ומרגישה מכוסה, אז אני גם מרגישה בטוחה".

במפגש עצמו ג'וי לבשה מעיל גדול, אותו הסירה רק כשהשניים התיישבו. כשהיא הורידה את המעיל, הדייט שלה החמיא לה על מה שהיא לובשת - בלי לשים לב שאלה צבעי גוף בלבד. לרגע אחד נדמה היה שהתרמית נחשפה כשזה אמר לה "לרגע חשבתי שאת ערומה", אבל זו צחקקה והסיטה את השיחה לנושא אחר. הדייט המשיך שעה ארוכה - כשלבחור אין שום מושג שזו שיושבת מולו עירומה. לאחר שסיימו את הקפה שלהם, השניים המשיכו לטייל ברחבי הקניון - ואז קרה משהו שכמעט הרס הכול.

דייט בעירום. צילום מסך
דייט בעירום: לבחור אין מושג שזו שיושבת מולה למעשה עירומה/צילום מסך

בזמן שהשניים עלו במדרגות הנעות, קבוצה של בנות זיהו שג'וי עירומה ורצו לעשות איתה סלפי. גם אז הבחור לא לגמרי הבין על מה המהומה אבל העז לשאול האם אלה ציורים על הגוף שלה - אולם היא החליטה שזה עדיין מוקדם לחשוף את סודה וענתה לו בשלילה. רק כשהשניים עשו את דרכם אל מגרש החניה בסוף הדייט, ג'וי גילתה שיורד גשם ונאלצה לחשוף את סודה לפני שהמים יורידו את הצבע ויחשפו את גופה העירום. הבחור לקח את זה בהומור ומן הסתם - הציע לה לצאת לדייט שני, אז הוא מקווה להיחשף גם למה שהציורים מסתירים.

ציירת הגוף ג'ון סיידל כבר השתעשעה בנושא בעבר לא פעם. בדצמבר האחרון היא שלחה דוגמנית לחגוג את חג המולד במזג האוויר הקפוא של ניו יורק כשהיא עירומה לגמרי. חודש לפני, היא שלחה דוגמנית בלונדינית להסתובב עירומה בקניון. בשני המקרים, מרבית הסובבים כלל לא שמו לב לזה. פורים כבר פה, מי בעניין?

צפו בדייט המלא:

עוד דייט בעירום - האם הוא שם לב?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully