וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמנית שאחראית לטרנד ניתוחי הפופיקים הסקסיים

26.2.2018 / 8:33

מנתחים פלסטיים מספרים שהביקוש לניתוחים בטבור הכפיל את עצמו בשנים האחרונות, כאשר יותר ויותר נשים דורשות טבור מושלם כמו של הדוגמנית אמילי רטאייקאוסקי או ג'סיקה סימפסון. האם הטרנד יגיע גם לישראל?

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

אמילי רטאייקאוסקי מדגמנת/LUISDA FILMS

בסרטון - אמילי רטאייקאוסקי מציגה פופיק מושלם

בעבר אנשים היו נאלצים להשלים עם "מה שאלוהים נתן להם", או יותר נכון עם הגוף שהוא עיצב להם. אולם, בשנים האחרונות אנו עדים לזינוק עצום בביקוש לניתוחים פלסטיים, כאשר ב-2016 גברים ובעיקר נשים בארה"ב הוציאו לא פחות מ-16 מיליארד דולר לשדרג את ההופעה שלהם. אולם, אם בעבר נשים היו נוהגות לנתח בעיקר את החזה, הבטן, הישבן או האף, היום מנתחים פלסטיים בכירים טוענים שניתוחים בפופיק הם הטרנד החדש - כאשר יותר ויותר נשים מפנטזות ומבקשת טבור מושלם כמו של אמילי רטאייקאוסקי הדוגמנית/שחקנית האמריקאית או של הזמרת ג'סיקה סימפסון.

עוד באותו נושא:
לנסיכות דיסני חסר איבר אחד חשוב בגוף שכולנו לגמרי פספסנו
החתן ראה את הכלה ב"חתונה ממבט ראשון" - והגיב בצורה הכי דוחה שיש

כך למשל, ד"ר מאתיו שולמן, מנתח פלסטי בכיר, טוען שמספר הפופיקים שהוא התבקש לנתח ולשדרג, הכפיל את עצמו במהלך חמש השנים האחרונות. נכון לעכשיו הוא מנתח בין 12 ל-15 פופיקים בחודש, כאשר יותר ויותר אנשים מבינים שהם יכולים לעשות משהו כדי לשדרג את הפופיק שלהם. "הפכנו להיות חברה שהרבה יותר מושפעת מהמראה החיצוני שלה. אנשים יותר ויותר מודעים לגוף שלהם באינסטגרם והם מבינים עכשיו שיש דרך לגרום לפופיק שלהם להיראות טוב יותר", הסביר שולמן ל"דיילי מייל".

על פי מחקר שנערך לאחרונה, יש עלייה של 12 אחוזים בביקוש לבצע ניתוח פלסטי בטבור בארה"ב בהשוואה לעונה שעברה. העלייה היא קיצונית עוד יותר באנגליה, שם יש זינוק של 21 אחוזים בהשוואה לשנה שעברה. מומחים טוענים שאנשים נוהגים לנתח את הפופיק שלהם ממש לפני שמתחילה עונת הרחצה. "הטבור הוא איבר חשוב מבחינה קוסמטית, אם את נמצאת על החוף ויש לך טבור שנראה רע, קשה להיראות סקסית", הסביר ד"ר תומאס סטרי. נו, אז למה אתן מחכות? רוצו ותדאגו לפופיק מושלם לפני שמתחיל הקיץ.

עוד באותו נושא

פופיק מוזר? זה אף פעם לא היה בעיה עבור קרולינה קורקובה

לכתבה המלאה

הנה הפופיק של ג'סיקה סימפסון. רוצים כזה?

גיף ג'סיקה סימפסון בסרט The Dukes Of Hazzard. אתר רשמי
גיף ג'סיקה סימפסון בסרט The Dukes Of Hazzard/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully