וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזה מהפך אלים: בחיים לא תאמינו מה כוכב "הארי פוטר" עושה היום

26.2.2018 / 9:52

ג'וש הרדמן, שגילם את דמותו של הבריון גרגורי גויל בסדרת הסרטים המצליחה, שינה כיוון לחלוטין. לדבריו, ההצלחה הפכה אותו ל"חיית מסיבות" והוא היה זקוק למשמעת - אז היום הוא נלחם

imdb

ההצלחה הגדולה של סדרת סרטי "הארי פוטר" גילתה לעולם כמה שחקנים צעירים ומוכשרים. חלקם הפכו לכוכבים גדולים, ונהנים גם היום מקריירה מצליחה בהוליווד או בתיאטרון, אך חלקם פנו לכיוונים אחרים מאז. כך למשל ג'וש הרדמן, מי שגילם את דמותו של הבריון גרגורי גויל בסרטים, אבל היום הוא כוכב עולה בספורט ה-MMA ( אמנויות לחימה משולבות)ואף נלחם בכלובים.

עוד בנושא

מה עלה בגורלן של צמד כוכבות הפופ "הלסביות" ט.א.ט.ו?
לא תאמינו איך נראית היום כוכבת "ילדת הפלא" ומה עלה בגורל חבריה

הרדמן בן ה-30 הודה שבילה יותר מדי בעקבות הצלחת הסרטים. "הייתי חיית מסיבות", סיפר, "אבל בשלב מסוים נמאס לי, החלטתי להיכנס לכושר והייתי צריך משהו שיפקס אותי. אומנויות הלחימה שינו לי את החיים. צריך משמעת ולהט כדי להתמיד בזה. בהתחלה רומסים אותך שם, אתה טירון".

ב"הארי פוטר", דמותו של הרדמן הייתה חלק מהפמליה של דראקו מלפוי, אויבו של גיבור הסרטים. היום יש לו חגורה שחורה בג'יוג'יטסו יפני והוא מפתח קריירה ב-MMA, שם רשם את ניצחונו הראשון באפריל 2016. הוא גם מתכונן להופיע בסרט חדש, בשם "לוחם כלובים". "ישר אהבתי את התסריט", אמר, "לקבל תפקיד ראשי בסרט על אחת התשוקות שלי זה חלום שמתגשם".

צפו בו בקרב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully