וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד חושף כמה מים מצטברים לכם ברכב ואיך תטפלו בבעיה המסוכנת

26.2.2018 / 9:09

האם קרה לכם פעם ששמעתם רעש מוזר של שכשוך בתוך הרכב? ייתכן מאוד שמדובר במי גשם שהצטברו בתוך הרכב ועלולים לגרום לחלודות. בלוגר באוסטרליה חושף כיצד זה קורה ואיך אפשר לנקז את המים

John Viper

בווידאו: הסבר איך ניתן לנקז את מי הגשם שהצטברו ברכב

יש הרבה מאוד נהגים שמבצעים לרכבם האישי בדיקת בטיחות לקראת החורף. אולם, מסתבר שהרכב שלכם צריך לעבור בדיקה גם כשהחורף עומד להסתיים. מדוע אתם שואלים? ובכן, כתב רכב אוסטרלי חשף איזו כמות גדולה של מים יכולה להילכד בתוך הרכב במהלך החורף - וגם איך ניתן לנקז את המים הללו.

עוד בנושא:

הנורה האדומה של החורף: כך תיערכו לנהיגה בעונה הקרה

רכב עם מים. צילום מסך,
נקודת הניקוז של המים/צילום מסך

ג'ון ויפר הבחין שצליל מוזר בוקע מהרכב שלו והבין שמדובר במלכודת של מים שהצטברו בתחתית של הדלת אחרי סערה גדולה, או בשל העובדה שרכבו נסע באיזורים מוצפים במים. אולם, ויפר גילה פיתרון פשוט למצב: להשתמש בחתיכת מתכת כדי להזיז פקק של פלסטיק מתחת לדלת וכך לנקז את כמות המים הגדולה שהצטברה. - כפי שניתן לראות בסרטון שבראש הכתבה.

"בדקתי כמה פעמים מתחת לרכב שלי כדי למצוא איך אפשר לנקז את המים ולא מצאתי. לקח לי זמן להבין את זה, מדובר בכמות גדולה של מים", הסביר ויפר, שהבחין בבעיה רק אחרי מעל ארבע שנים שבהן הרכב נמצא ברשותו. יש לציין שמים שמתנקזים בנקודות מסוימות ברכב עלולים לגרום לחלודה מזיקה, כך שאם גם אתם נחשפים לרעש מטריד מרכבכם, לא מומלץ להתעלם ממנו.

רכב עם מים. צילום מסך,
המים מתנקזים/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully