וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: נהגה שיכורה, הרגה את אחותה בתאונה - ותיעדה הכל בשידור חי

19.2.2018 / 23:51

אובדוליה סאנצ'ס בת ה-19 גרמה למות אחותה בת ה-14 לאחר שאיבדה שליטה על הרכב. את כל האירוע המחריד היא צילמה לאינסטגרם, והמשיכה לצלם גם לאחר התאונה: "הרגתי את אחותי, אוקיי?". אזהרת צפייה - תמונות קשות

Liveleak

"פאקינג הרגתי את אחותי, אוקיי? אני יודעת שאהיה עד סוף חיי בכלא. אני מבינה את זה. זה הדבר האחרון שרציתי שיקרה, אוקיי? לא אכפת לי, לעזאזל/ אני הולכת להישאר רגועה". במילים המצמררות הללו סיכמה ביולי האחרון אובדוליה סאנצ'ס בת ה-19 את התאונה בת נהרגה אחותה בת ה-14. סאנצ'ס, שהסיעה את האחות ואחת מחברותיה תחת השפעת אלכוהול, צילמה את עצמה נוהגת והמשיכה להעביר בשידור חי את האירוע המחריד גם לאחר שאיבדה שליטה על הרכב. בשבוע שעבר נגזרו עליה שש שנים במאסר על מעשיה.

התאונה התרחשה בכביש הממוקם כ-150 ק"מ מדרום לסן פרנסיסקו. בסרטון שצילמה סאנצ'ס ניתן לראות כיצד היא הורידה את שתי ידיה מההגה כדי לצלם. שתי הנערות בנות ה-14 לא חגרו חגורות בטיחות, ולאחר שהרכב סטה לצד הדרך, התנגש בגדר חשמלית והתהפך, הן נפלטו מחוצה לו דרך השמשה האחורית. בקור רוח מחליא, סאנצ'ס השיכורה המשיכה לצלם ולשדר הכל בשידור חי באינסטגרם, והראתה את אחותה שנהרגה במקום, מוטלת על הקרקע ופניה מכוסות בדם ואת חברתה, שסבלה מרגל שבורה. הסרטון מיד הפך לוויראלי וגולשים הספיקו לעשות ממנו עותקים, לפני שהוא נמחק.

עוד בנושא

החתן ראה את הכלה ב"חתונה ממבט ראשון" - והגיב בצורה הכי דוחה שיש
אם תשימו צבע מאכל בשירותים זה יחסוך לכם כסף

שידרה בלייב את התאונה בה אחותה נהרגה. צילום מסך
פשוט תיעוד מזעזע, לא משנה איך מסתכלים על זה/צילום מסך

סאנצ'ס נענשה לאחר שהאושמה ונשפטה על נהיגה בשכרות, הריגה בעזרת כלי רכב וסיכון חיי ילדים. היא לא הסבירה מדוע המשיכה לצלם ולתעד את מות אחותה, אך עוד לפני המשפט סיפרה שרצתה למשוך תשומת לב כדי שתוכל לעזור לממן את הלוויה של אחותה. "אני כל כך מצטערת", אמרה בבית המשפט, "אם הייתי יכולה לקחת את מקומה, הייתי עושה את זה. הרשלנות שלי הרגה את אחותי. הייתי טיפשה, ילדותית וחסרת אחריות".

עורך הדין שלה ניסה להשיג לה עונש על תנאי בלבד, בשל העובדה שסבלה מהתעללות מינית מאז הייתה בת 11. לדבריו, הצליח לנכות למעלה מחצי מהעונש שהתביעה דרשה להטיל עליה.

עוד באותו נושא

צפו: טרנסג'נדרית שידרה בלייב את הבוס שלה מטריד אותה מינית

לכתבה המלאה

כך זה נראה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully