וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החתן ראה את הכלה ב"חתונה ממבט ראשון" - והגיב בצורה הכי דוחה שיש

19.2.2018 / 0:34

מומחי השידוכים של הגרסה האוסטרלית של תוכנית הריאליטי המצליחה היו בטוחים שמצאו התאמה מושלמת, אבל כשהגבר ראה את אשתו לעתיד בפעם הראשונה, הוא הגיב בצורה חריפה ומפתיעה. היא, אגב, דווקא מאוד התלהבה

אתר רשמי

"חתונה ממבט ראשון" זכתה לרייטינג לא רע בכלל בישראל, אבל אם הופתעתם מהגרסה המקומית, חכו שתראו מה מתחולל בגרסה האוסטרלית, שם לוקחים את הניסוי החברתי לנקודת קיצון.

בשבוע שעבר נרשם שיא רייטינג חדש לתוכנית באוסטרליה. הסיבה: פרק דרמטי ואכזרי במיוחד, בו אחד החתנים הזדעזע מהמראה החיצוני של אשתו לעתיד - אותה פגש לראשונה ביום החתונה, כמובן - וגם לא ממש טרח להסתיר זאת.

עוד בנושא
פדיחה באח הגדול VIP בריטניה: החצאית של המתמודדת נפלה וחשפה הכל בשידור חי
האמת העירומה: התגלה הסוד של מתמודדת בתוכנית דייטינג בעירום

חתונה ממבט ראשון - גרסא אוסטרלית. אתר רשמי
פרצוף חמוץ לאורך כל החתונה. החתן הלא מאושר/אתר רשמי

הכלה, אם חד הורית בת 39, דווקא הביעה התלהבות ראויה לציון מבעלה לעתיד שון, בן 38. כשראתה אותו לראשונה, היא תועדה אומרת: "זכיתי בכל הקופה, זכיתי בלוטו!". בהמשך פירטה ואמרה ש"יש לו עיניים טובות, הוא נראה אדם כן וחביב, ונראה לי שזה יכול לעבוד".

אבל הוא, איך לומר, פחות אהב את מה שראה, ולכל אורך טקס הנישואים לא הסתיר את הפנים החמוצות. למעשה, ברגע שאשתו לעתיד נגלתה לנגד עיניו בפעם הראשונה, הוא הגיב ב"אוי, חרא!", ולאחר שנישקה אותו בפה, סינן לעבר המצלמות: "איכס".

עוד באותו נושא

כל הסודות נחשפים: כוכבי "חתונה ממבט ראשון" מדברים על הכל

לכתבה המלאה
חתונה ממבט ראשון - גרסא אוסטרלית. אתר רשמי
תראו כמה הכלה מאושרת/אתר רשמי

בפרק הבכורה של העונה, שון הציג את עצמו ואת דרישותיו. "מחפש מישהי מצחיקה ונאמנה, שרוצה ליהנות וללמוד כל מיני דברים שונים", אמר, ומומחי השידוכים של התוכנית עשו כדברו. זה לא מנע ממנו להישיר מבט למצלמה במהלך החתונה ולומר בלי למצמץ: "זה ממש לא שדמיינתי. אגב, אני בטוח שגם היא מרגישה בדיוק אותו דבר".

אז זהו, שלא.

חתונה ממבט ראשון - גרסא אוסטרלית. אתר רשמי
כמה זמן זה יחזיק?/אתר רשמי

צפו בחתונה - אם יש לכם אומץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully