וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסק זוגי: מצלמים את עצמם עושים סקס כדי לממן טיולים בעולם

16.2.2018 / 0:37

קים ופאולו נפגשו במהלך שלישייה, התאהבו והחליטו לחיות את החלום שלהם: הם מוכרים סרטונים של עצמם שוכבים וכך כבר מימנו נסיעות לספרד, צרפת, פולין ועוד: "נהנים להראות דרך חדשה לחיות"

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

mysweetapplelive

סיפור אהבה לא שגרתי הוביל לסגנון חיים יוצא דופן עבור קים בת ה-23 ופאולו בן ה-28, שמצלמים את עצמם עושים סקס כדי לממן טיולים ברחבי העולם. השניים התאהבו לאחר שהשתתפו יחד בשלישייה במסיבה, ולדבריה של קים, האופי המשוחרר והמתירני שלהם הביא אותם לצלם את מפגשיהם המיניים ממש מתחילת הקשר. ערב אחד הם החליטו לפרסם את אחד הסרטונים, בתקווה לפרוץ לתעשיית הפורנו.

עוד בנושא:
ספינת האהבה האמיתית: שיט תענוגות עם מסיבות סקס פרועות
הרגע הזה בו כולם מבינים שקיימת יחסי מין בתא שירותים במטוס

אחרי המפגש הראשון והלוהט שלהם, קים אמרה שהם "לא היו יכולים להיפרד אחד מהשנייה בחיים", למרות שהם שמחים לתאר את מערכת היחסים שלהם כפתוחה ונהנים לשכב עם אחרים יחדיו, פאולו סיפר כי הם הרגישו חיבור מיידי ואהבה משותפת לסקס, כולל במקומות ציבוריים ולטיולים. בשלב הזה הם הבינו שיוכלו לחיות כפי שהם חולמים - לטייל יחד בעולם ולקבל כסף עבור סקס - והתפטרו מעבודותיהם כדי לטפח משרה מלאה בפורנו.

עוד באותו נושא

מחקר חדש: אנשים שמטיילים משפרים את חיי המין ומרזים יותר

לכתבה המלאה

העסק לא תמיד עובד חלק. השניים נתפסו על חם ונקנסו על ידי המשטרה באיטליה, וגם נעצרו בצרפת. אך בני הזוג לא מתביישים במעשים שלהם ומקדמים את העסק ברשתות החברתיות, וגם באתר שלהם - MySweetApple.com, בו הם מוכרים את סרטוני הסקס שלהם ושלל מרצ'נדייס. הסרטונים הזולים ביותר נמכרים בשלושה ליש"ט וחצי, אך ככל שרמת האירוטיות העולה כך גם המחיר.

עד כה הם טיילו וצילמו בספרד, צרפת, פולין, רומניה, יוון, מונטנגרו וכרגע הם בארגנטינה. בראיון לאתר פורנו, קים סיפרה: "אנחנו נהנים להראות דרך חדשה ומודרנית לחיות, בה אנו מנהלים מערכת יחסים פתוחה ומטיילים בעולם. אנחנו לא מחוברים לכלום, רק רוצים להיות מאושרים כל יום. אנחנו תמיד מייעצים לכולם לשים בצד את הדעות הקדומות ולחקור את הפנטזיות שלהם. לערב את בני הזוג שלהם ולהפסיק לשקר ולבגוד. כל פעם שאנחנו מגיעים למדינה חדשה, אנחנו מגלים תרבות חדשה - והרפתקאות הסקס מתחילות מחדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully