וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: נגררה למעצר לאחר ששמה רגליים על המושב ברכבת התחתית

30.1.2018 / 8:38

בלגן גדול נרשם לאחרונה בלוס אנג'לס, כשבת'ני נאבה בת ה-18 התבקשה להוריד את רגליה מהמושב. לאחר שסירבה, נעצרה בברוטאליות על ידי שוטר ונלקחה למעצר, לצד אזרחית נוספת שירקה על איש החוק

צילום מסך

אישה צעירה הניחה רגליים על מושב ברכבת התחתית בלוס אנג'לס בשבוע שעבר - ונעצרה על ידי המשטרה המקומית, בפרשה שזכתה לתהודה רבה בארצות הברית.

הצעירה, בת'ני נאבה בת ה-18, התבקשה מספר פעמים להוריד את הרגליים מהמושב. כשסירבה, ניגש אליה סמל ממשטרת לוס אנג'לס, תפס אותה ביד וגרר אותה איתו לתחנת המשטרה, שם הוחזקה באשמת "התנהגות רועשת ולא ראויה".

צפו בקטע המלא

כל הסאגה צולמה בווידאו והגיעה למאות אלפי אנשים בפייסבוק. "את יורדת מהרכבת", נשמע השוטר אומר לאישה. "כבר אמרתי לך מה לעשות, והפרת את דברי. קדימה. תתכונני ללכת". הצעירה פנתה אליו ואמרה: "שילמתי כדי להיות על הרכבת הזו, חתיכת חרא. תפסיק!"

עוד בנושא:

הפתרון לשכירות: האיש שחי בארמון חול כבר 22 שנה
המצאה יפנית חדשה: רכבת שנובחת כמו כלב ונוחרת כמו אייל

נובה הגישה תלונה נגד משטרת LAPD על "שימוש בכוח מוגזם":

אישה אחרת שהיתה במקום נעצרה גם היא באשמת תקיפה, לאחר שירקה על השוטר. "חזיתי בחוסר צדק והתנהגתי כמו שכל אזרחית היתה מתנהגת", אמרה סלינה לצ'ונגה, שאמורה להתייצב בבית המשפט ב-16 בפברואר.

הביקורת על כוחות המשטרה היו רבות, והגיעו, בין היתר, גם ממנכ"ל הרכבת התחתית שאמר: "אני מאוכזב בצורה בלתי רגילה. לנוסעים שלנו מגיע יותר טוב מזה. אני מצפה ליותר מרשויות החוק. הפרשה הזו עדיין תחת חקירה, אבל אני רוצה להיות ברור: זו לא המדיניות שאני רוצה שתהיה במערכת שלנו".

עם זאת, עוד ביום פרסום ההודעה, חזר בו מנכ"ל הרכבת והשמיע דברים מעט אחרים, ששילבו גם ביקורת על המשטרה וגם ביקורת על הנוסעת. בוב גרין, המפקח על כוחות האבטחה של משטרת לוס אנג'לס ברכבת, אמר: "כל מה שהבחורה היתה צריכה לעשות זה לציית ולא היינו מקבלים אירוע, כי דברים כאלה קורים מאות פעמים ביום".

אריק מאן, שמנהל מרכז אקטיביסיטי בלוס אנג'לס המתעסק בין היתר בזכויות מיעוטים, טען שזו ממש לא הפעם הראשונה ששוטרים מתייחסים באלימות לא פרופורציונלית כלפי נוסעים: "אם אתה שחור או לטינו, כמעט בטוח שתהיה לך חוויה מחרידה. המשטרה אומרת - אנחנו נתייחס אליכם כאילו אתם פושעים. בסופו של דבר הם ימצאו משהו שתעשו, הם יכולים לתפוס אתכם על הכל".

עוד באותו נושא

ניסה להתפלח לרכבת התחתית - ושילם בדרך הכי כואבת ומשפילה שיכולה להיות

לכתבה המלאה
אישה נעצרה בארה"ב לאחר שהניחה רגליים על מושב הרכבת התחתית. צילום מסך
איזה בלגן. בת'ני נובה נעצרת/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully