וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו במהומות: בצרפת הורידו את מחירי הנוטלה, זה כמעט גרם לאסון

28.1.2018 / 9:04

רשת אינטרמארש הורידה את מחיר הממרח הפופולרי מ-4.50 יורו ל-1.40 יורו, וגרמה לבלגן ענק ברחבי המדינה. "אנשים התנהגו כמו חיות", סיפר אחד הלקוחות. "זה היה כמו אורגיה", הוסיף אחד העובדים

ShutterStock

מהומה של ממש פרצה בסוף השבוע בצרפת, כאשר אחד הסופרמרקטים הגדולים במדינה החליט להוזיל ב-70 אחוז את מחירי הנוטלה. מדובר ברשת אינטרמארש, שהורידה את מחירי הממרח הפופולרי מ-4.50 יורו ל-1.40 יורו בלבד, בלי לדעת שהמהלך יוביל לא רק לבהלת קניות, כי אם לבהלה של ממש.

עוד בנושא:

נסטלה מוכרת את חטיבת הממתקים בארה"ב לנוטלה ב-2.8 מיליארד דולר
עד כאן! נוטלה שינתה את המתכון שלה מתחת לאף שלנו - ואוהבי הממרח בהיסטריה

איזו בהלה בדיוק? ובכן, המשטרה בצפון צרפת היתה צריכה להגיע לאחת החנויות כדי להתמודד עם קטטה שנוצרה בעקבות המבצע. "אנשים התנהגו כמו חיות", אמר אחד הלקוחות לתקשורת הצרפתית. "לאישה אחת משכו בשיער. אישה זקנה חטפה קופסה בראש, ולגבר אחד דיממה היד".

בוודאי לא תופתעו לשמוע שכל הסחורה נגמרה תוך רבע שעה, ואזרח אחר סיים את היום הזה עם פנס בעין.

עוד באותו נושא

עד כאן! נוטלה שינתה את המתכון שלה מתחת לאף שלנו - ואוהבי הממרח בהיסטריה

לכתבה המלאה

אבל זה לא הכל. אחד העובדים במרכז צרפת סיפר: "ניסינו לעבור בין הלקוחות, אבל הם דחפו אותנו". בחנות אחרת ממש היכו את אחד העובדים שניסה לסחוב ארגז של נוטלה לקומה התחתונה.

"זה היה אסון", סיפר עובד של הסופרמרקט במץ, בצפון צרפת. "200 איש חיכו מחוץ לחנות, והכל בגלל צנצנת נוטלה". עובד של חנות אחרת, בצפון מזרח המדינה, הוסיף: "אנשים רצו בפנים, דחפו את כולם, שברו דברים. זה היה כמו אורגיה. כמעט הודענו למשטרה".

  • עוד באותו נושא:
  • נוטלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully