וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה שקראה את המיילים של בעלה בלי רשות נקנסה ב-1,600 דולר

27.1.2018 / 9:25

אישה שוויצרית החלה לחשוד שבעלה מנהל רומן, השתמשה באחת הסיסמאות המשותפות שלהם כדי להיכנס לחשבון החדש שפתח ומצאה עצמה בבית משפט, עם קו הגנה שהצליח להקטין את גובה הקנס

מערכת וואלה!

בווידאו: המורה חיטט בפייסבוק של התלמידה - ולא הבחין שזה מוקרן לכל הכיתה

תגידו את האמת, האם אי פעם חיטטתם, או שרציתם לחטט במיילים של בן או בת הזוג שלכם? אם אכן עשיתם זאת, או שאתם מתכוונים לעשות זאת בעתיד, אולי כדאי שתקראו את הסיפור הבא, שמגיע אלינו משוויץ.

מתברר כי אישה שוויצרית ששמה עדיין לא פורסם קראה את המיילים של בעלה בלי רשות, ונקנסה ב-1,600 דולר. האישה החלה לחשוד כאשר הבעל פתח חשבון מייל חדש, ומשום שהזוג חלקו חלק מהסיסמאות שלהם, כלל לא היתה צריכה לפרוץ לחשבון החדש - כי אם פשוט להקליד את הסיסמה שכבר הכירה, ולהיכנס.

"הוא היה בקשר עם כמה נשים כבר זמן רב", סיפרה האישה בבית המשפט. "דיברתי איתו על הרומנים שניהל, והוא עזב את הדירה די במהירות. האמון שלי בו הסתיים. לא דיברנו יותר אחד עם השני".

אלא שהבעל לא הסתפק בסיום מערכת היחסים, והחליט להגיש לפני קרוב לשנה תלונה פלילית נגד אשתו על שקראה את המכתבים שלו ללא אישור. בבית המשפט נקבע כי האישה אף הורידה לכונן USB חלק מהמידע, וגם הניסיון של צוות ההגנה לטעון כי לא פרצה למחשב (משום שכבר ידעה את הסיסמה) לא ממש עלה יפה. כמו כן, בהיסטוריית החיפושים שלה עלה כי חיפשה האם לקרוא מיילים בצורה שכזו נחשבת לעבירה פלילית, כך שהאישה ידעה בדיוק למה היא נכנסת.

בסופו של דבר, העונש המקורי שהוטל עליה - למעלה מ-10,000 דולר - הצטמצם ל-1,600 דולר בלבד, שכן הנאשמת היתה צריכה "לנצל את הרשלנות של בעלה" בלבד, וגילתה "כוח פלילי מינימלי" כדי להשיג את המידע.

עוד בנושא:

"כמו אנשים מלגו": צילום משפחתי השתבש לחלוטין והתוצאות קורעות
המהפכה מתקרבת: "רובוטים יחליפו את בני האדם כמעט בכל מקצוע"

מקלדת מחשב. ShutterStock
תהיו זהירים עם החיפושים שלכם, חבר'ה/ShutterStock
  • עוד באותו נושא:
  • מייל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully