וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של רוד סטיוארט: "הוא משתמש בקקי של הכלבים כדי ללמד את הבנים שלו לקח"

23.1.2018 / 8:41

אתם ודאי תופתעו לשמוע על שיטת החינוך של אגדת הרוק רוד סטיוארט - שלדברי אשתו מפזר קקי ונועל לילדיו את ה-Xbox בכל פעם שהם מפרים את חוקי הבית או מלכלכים

מערכת וואלה!

בווידאו: הבית החדש של רוד סטיוארט באנגליה

אשתו של אגדת הרוק רוד סטיוארט, הדוגמנית פני לנקסטר, חשפה כמה פרטים מטרידים על שיטת החינוך של בעלה ויחסו לילדיהם. בראיון לדיילי סטאר סיפרה לנקסטר בת ה-46 שסטיוארט משתמש בצואה של הכלבים כדי ללמד את בניו לקח כשאלה מלכלכים את הבית. לדבריה, הוא אובססיבי לניקיון ולא מרוצה כשילדיו לא מנקים אחריהם. "אם הבנים מכניסים את הכלבים הביתה ולא מנקים אחריהם - הוא שם את הקקי של הכלבים מתחת למושבים שלהם ברכב", היא סיפרה.

אם זה לא מספיק כדי ללמד אותם לקח, ברגע שהם מפרים את חוקי הבית הוא נועל את חדר ה-Xbox שלהם ומניח על הדלת שלט עליו הוא משנה את הכיתוב בהתאם למה שעשו. "הוא כותב על השלט דברים כמו 'אין כניסה. השארת את האורות דלוקים' או 'אין כניסה. התנהגת לא יפה לאמא'".

רוד סטיוארט. GettyImages
עדיין היינו שמחים להיות הילדים של רוד סטיוארט/GettyImages

עוד בתרבות:

עוד באותו נושא

20 שנה אחרי: בריטני ספירס נראית בדיוק אותו דבר בסרטון סקסי

לכתבה המלאה

לפני שתתחילו לפתח רגשות שליליים כלפי הזמר והמוזיקאי המוערך, לנקסטר גם אמרה דברים מאוד טובים על בעלה בן ה-73. "הוא מאוד אוהב את הילדים ושמח כשכולם בבית סביבו", היא שיתפה, "הוא אבא מדהים. הוא אוסף את הילדים מבית ספר אחרי ששנה הוא התלווה אליי והם אוהבים כשאבא שלהם בא לאסוף אותם בלמבורגיני או בפרארי שלו".

לשניים יש שני ילדים משותפים, איידן סטיוארט ואליסטייר וואלאס סטיוארט, והם נשואים מזה 10 שנים. בסה"כ לסטיוארט יש שמונה ילדים מחמש נשים שונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully