וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העלבונות והמוזריות: הצד האפל של אלוף העולם נחשף

18.1.2018 / 17:17

חברתו לשעבר של נהג המירוצים לואיס המילטון בראיון חושפני ל-"סאן": "הוא לא הרשה לאף אחד להשתמש בשירותים שלו, הוא היה מאבד את הראש כשהוא היה שותה, הרגשתי שהוא משתמש בי בשביל סקס"

splash

ורוניקה וייל, דוגמנית בת 26, סיפקה כמה ציטוטים חושפניים במיוחד בראיון לצהובון "הסאן" בנוגע למערכת היחסים שלה עם לואיס המילטון. נהג המירוצים הפופולרי, שזכה העונה בפעם הרביעית בתואר אלוף העולם של הפורמולה 1, תואר על פי וייל כ-"מר ג'קיל ומיסטר הייד. יש לו אופי מוזר. הוא יכול להחליף מצבי רוח במהירות רבה, וזה יכול לקרות משטויות, כמו כשמישהו משתמש בחדר השירותים הלא נכון".

הקשר בין המילטון לוייל החל באוגוסט 2015, כשכוכב הפורמולה 1 התלהב מהתמונות של הדוגמנית באינסטגרם ושלח לה הודעות פרטיות. לדברי וייל, תחילת מערכת היחסים היתה מבטיחה, אבל אז הגיעו התפרצויות הזעם. "פעם אחת טסנו לניו יורק, ולואיס התחרפן כשהוא גילה שהטייס חירבן בשירותים. הוא השתולל על הטייס וצעק "כולם יודעים שהם לא אמורים לדפוק חירבון במטוס שלי!".

עוד בנושא

אחרי התקרית החושפנית: הקוונית הסקסית לא אוהבת את תשומת הלב
צפו: הדוגמנית הארגנטינאית פיורז'ה קסטיז'ו מלהטטת בכדור

נהג פורמולה 1 בריטי לואיס המילטון. GettyImages
ציטוטים שהוא לא יאהב לקרוא. לואיס המילטון/GettyImages

תקרית דומה נוספת אירעה לוייל בעצמה, כמה חודשים לאחר מכן בביתו של המילטון במונאקו: "הייתי צריכה להשתמש בשירותים, למספר 2, בחדר השירותים שליד המטבח. הוא ראה שיצאתי משם ושאל 'מה לקח לך כל כך הרבה זמן?' כשאמרתי לו שחירבנתי, אפשר היה לראות שהוא מתעצבן. הרגשתי שהוא עומד לצעוק עליי, אבל בסוף הוא רק אמר 'את יודעת שאת לא אמורה לעשות את זה!'. הוא היה דורש שאעשה את זה בשירותים של האורחים, זה היה ממש מוזר".

"היתה פעם שמישהו זרק שנעשה שלישייה עם מישהי שהוא יצא איתה, ולא הסכמתי", המשיכה וייל. "בפעם אחרת לואיס שאל אותי בצחוק אם אני מוכנה לשלישייה עם אישה אחרת. הייתי כל כך נבוכה. אני חושבת שהוא רק צחק לגבי זה. למיטב ידיעתי הוא מעולם לא היה בשלישייה. אחרי שנפרדנו פגשתי אותו במסיבה ושאלתי אותו מה שלומו, והוא קילל אותי וצעק 'תלכי להזדיין, זה לא העסק המזויין שלך'. חברים שלו אמרו לי שכשלואיס שותה, הוא מאבד את הראש. הוא בחור שיכול להקסים אותך, אבל יש לו גם צד מכוער. בהתחלה ממש אהבתי אותו, אבל עם הזמן הרגשתי שהוא רק רוצה לשכב איתי ואז להיפטר ממני. הרגשתי שהוא משתמש בי בשביל סקס, וזה היה נורא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully