וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התיכוניסטית שהצליחה לשכנע את כוכב "דברים מוזרים" להצטלם איתה לתמונת המחזור

16.1.2018 / 0:10

בת 17 מקליפורניה צייצה בטוויטר לדיוויד הרבור, כוכב "דברים מוזרים", והציעה שיופיע לצידה בתמונת המחזור השנתית. היא לא ציפתה לרגע שיראה את הציוץ - ובטח לא שיעמוד בהבטחה שלו ויצטלם איתה בתלבושת בית ספר וטרומבון

מגישה: מיכל רשף

בסרטון: מחלקת האנרגיה האמריקאית מבהירה: "אנחנו לא רשעים כמו ב'דברים מוזרים'"


כל הכבוד לדיוויד הרבור על הרוח הספורטיבית שהפגין, כשנענה להצטלם לתמונת המחזור של תלמידת תיכון בבגדי בית הספר שלה וטרומבון. הכירו את דמאריס פרגוסו, בת 17 מקליפורניה, מעריצה ענקית של הסדרה "דברים מוזרים" ("Stranger Things") שבמקרה מסיימת השנה את לימודיה בתיכון. בשעת לילה מאוחרת ב-29 באוקטובר היא החליטה לאזור אומץ ולצייץ לכוכב האהוב עליה מהסדרה - דיוויד הרבור המגלם את מפקד המשטרה ג'ים הופר - ולספר לו כמה זה יהיה מגניב אם יצטלם איתם לתמונת המחזור השנתית. היא כתבה: "כמה ציוצים מחדש אני צריכה כדי שתצטלם איתי לתמונות המחזור?"

הציוץ שהתחיל הכל:

פרגוסו סיפרה שצפתה בראיונות עם הרבור וגילתה שהוא אדם מאוד צנוע וחברותי. לכן חשבה לעצמה שאין לה מה להפסיד, שיגרה את הציוץ והלכה לישון. מאוחר יותר גילתה שהרבור לא רק ראה את ההודעה שלה - אלא גם הגיב לה. "25 אלף ציוצים חוזרים ואלבש את טרנינג בית הספר ואחזיק טרומבון".

תגובתו של דיוויד הרבור

"לא האמנתי שהוא יראה את הציוץ שלי", היא סיפרה לבאזפיד, "היו לי רק 400 עוקבים באותו זמן. לא היה סיכוי שזה יקרה לי". פרגוסו קיבלה לא רק תמיכה של מעריצים - אלא גם תמיכה של אחד השחקנים, נואה סנאפ שמגלם בסדרה את וויל באיירס. הוא צייץ חזרה את הציוץ של הרבור והוביל עוד המונים לצייץ במטרה להגיע ליעד שנקבע.

נואה סנאפ מעודד:

"משום מקום, מלא אנשים הגיבו פתאום לציוץ שלי", היא סיפרה. מכמות הציוצים החוזרים שקיבלה, הטלפון שלה פשוט "קפא" מה שמנע ממנה להיכנס לאפליקציה ולבדוק אם הצליחה להגיע אל היעד. וכן - היא הצליחה והגיעה ל-30 אלף ציוצים חוזרים. "לא חשבתי לרגע, גם לא בדמיון שלי, שאוכל להופיע באותה תמונה עם דיוויד", סיפרה דמאריס.

כפי שאתם רואים, השניים הצטלמו לתמונת המחזור של דמאריס באולפני נטפליקס בלוס אנג'לס ברביעי האחרון. דמאריס סיפרה שזו הייתה חוויה מטורפת, "אני עדיין לא מאמינה שזה קרה לי". על אף שהייתה מאוד לחוצה מהמפגש איתו, היא סיפרה שהקרח נשבר מהר אחרי שהכוכב סיפר בדיחות וניסה לעזור לה להירגע.

הרבור אפילו הגדיל ראש וקרא את כללי הלבוש של המצטלמים לספר המחזור:

לצערה, לא בטוח שבית הספר ייאשר את תמונת המחזור המצולמת. הבעיה היא שלפי כללי בית הספר - רק אחד יכול להופיע בתמונת המחזור. היא ניסתה גם להצטלם בקלוז-אפ בניסיון לעבוד על המערכת ומבטיחה שגם אם בית הספר לא ייאשר את תמונתה - היא תשלם על דף בספר המחזור רק כדי לוודא שהתמונה שלה תכנס איכשהו לשם. הרבור הצטלם גם עם בני משפחתה ושמר את חולצת בית הספר כמזכרת מהאירוע המיוחד. איך בא לנו עכשיו תמונה עם אילבן, מדממים יחד מהאף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully