וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלה אתרי הנופש למי שאוהב להסתובב ערום במזג האוויר החורפי

16.1.2018 / 8:17

מה דעתכם לצאת לחופשה באחד מאתרי הנודיסטים המובילים בעולם - דווקא בחורף? קבלו 8 אטרקציות לאמיצים בלבד

בלרינה עושה אמבטיית קרח/Anastasia Volochkova

בסרטון – הבלרינה שעושה אמבטיית קרח בקור המקפיא של רוסיה

חופים נודיסטים הפכו יותר ויותר פופולריים בשנים האחרונות, במיוחד בבריטניה. נתונים מבריטניה מראים ש-59 אחוזים מהאוכלוסייה ישמחו לבלות עירומים לגמרי בחופשה שלהם – למרות שמעטים באמת עושים את זה. אם גם אתם חובבי עירום עצמי וממש מוכרחים ברגע זה להתפשט בפומבי – אתם לא חייבים לחכות עד הקיץ כדי ליהנות מהחופשה הנודיסטית הבאה שלכם.

מסאונות, חמאם טורקי ועד סקי שלג – ישנם כמה אתרי נופש בעולם שמזמינים נודיסטים אמיצים להתמודד עם הטמפרטורות הנמוכות של העונה וליהנות מהאטרקציות המיוחדות שמוצעות למבקרים דווקא בחורף. קבלו 8 יעדים טובים להתערטלות בציבור דווקא עכשיו:

1. הלסינקי, פינלנד

סאונה היא דרך חיים בפינלנד. פיני אמיתי יבלה ארוכות בסאונה עם חבריו ולאחר מכן יקפוץ לבריכת מים קפואה בעירום מלא. לעיתים קרובות הפינים מביאים בירה ונקניקים לסאונה והופכים את החוויה למסיבה אמיתית. נסו את סאונת קאורילה שבבירה. ממליצים עליה בחום.

סאונת קאורילה שבהלסינקי. אתר רשמי
סאונת קאורילה שבהלסינקי (אתר רשמי)/אתר רשמי

2. בראונלאגה, גרמניה

עיר הנופש והבריאות מארחת בחמש השנים האחרונות את אליפות העולם בגלישת מזחלות בעירום. גברים ונשים מכל רחבי אירופה מוזמנים להתפשט, לעלות על אבוב ולגלוש כל הדרך מפסגת ההר המושלג. בשנה שעברה, 5 אלף גולשים נרשמו עבור 30 מקומות פנויים בלבד בתחרות. אם אתם שוקלים להירשם, כדאי שתדעו שהשופטים נוטים לבחור את מי שנראה טוב יותר בעירום. כל כך שיפוטי מצידם!

עוד באותו נושא

בפעם הבאה בפריז: פארק נודיסטים עומד להיפתח בעיר

לכתבה המלאה

מתוך אליפות העולם בגלישת מזחלות בעירום בגרמניה

3. קאפ ד'אגדה, צרפת

כבכל שנה, ב-31 בדצמבר הכפר הנטוריסטי בדרום צרפת מזמין אנשים לטבול יחד במי האגם הקפואים. מאחר שהכפר כולו מתיר עירום, המבקרים יכולים להסתובב עירומים בחופשיות ולעצור להתחמם ליד האש.

4. בודפשט, הונגריה

החמאם הטורקי המפורסם לא נסגר לחורף, אז אם מתחשק לכם להתרחץ יחד באמבטיות חמות וליהנות מעיסוי טוב כדאי לכם לבדוק את ספא הבריאות הידוע בעיר - Rudas Baths. זו דרך מרגיעה לחוות את התרבות ההונגרית – כל עוד כמובן עירום לא מלחיץ אתכם.

החמאם הטורקי בבודפשט. אתר רשמי
החמאם הטורקי בבודפשט (אתר רשמי)/אתר רשמי

5. וודסטוק, קונטיקט

אתר הנופש הנודיסטי Solair הוא אתר נופש ידידותי למשפחות עם מסיבות, בריכות שחייה וטיולים רגליים. המחנה, שמקבל אנשים בכל הגילאים, מציע למבקרים להירגע ולגלות את חופש היצירה ללא בגדים.

רכיבה על אופניים בעירום בוודסטוק, קונטיקט. אתר רשמי
רכיבה על אופניים בעירום בוודסטוק, קונטיקט (אתר רשמי)/אתר רשמי

6. רמסו, אוסטריה

Gastehaus Luhrmann הוא אתר נופש מושלם לחובבי העירום. תמצאו שם בריכת שחייה מקורה וסאונה, ארוחות בוקר עשירות, ברביקיו שבועי, טעימות יין, טיולים מודרכים, מזחלות, סקי לילה ועוד. הכול בעירום כמובן.

7. Mlecna Draha, צ'כיה

Mlecna Draha – "שביל החלב" – הוא אתר נופש נטוריסטי לכל ימות השנה שעובד בשיתוף פעולה עם בית ספר מקומי לסקי, מה שאומר שהמבקרים יכולים לקחת שיעורי סקי בעירום מלא. לאחר יום ארוך של גלישה, תוכלו לשבת לשתות משהו בבר המקומי או לצאת לטיול בטירות שמסביב.

נודיסטים ב- Mlecna Draha, צ'כיה. אתר רשמי
יום ממוצע ב"שביל החלב" (צילום: אתר רשמי)/אתר רשמי

8. Halifax, ורמונט

אתר הנופש הנודיסטי Abbott's Glen שמציע, כמו קודמיו ברשימה, גלישה על הקרח וסקי בעירום מלא. הטיול על חשבונכם, האנטיביוטיקה על חשבוננו.

אתר הנופש הנודיסטי Abbott's Glen. אתר רשמי
אתר הנופש הנודיסטי Abbott's Glen (אתר רשמי)/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully