וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות מרהיבות: צפו באדם מרחף עם להקות ציפורים בשמי צרפת

14.1.2018 / 8:35

כריסטיאן מאלק בן ה-58 הוא "איש ציפור" של ממש. הוא מגדל בעלי כנף, מאמן אותם וטס לצידם בשמיים במטוס זעיר. מאלק אף מאפשר לאנשים נוספים להצטרף למסעות המקסימים: "אנשים מוצפים ברגשות"

צילום: אתר ה-bbc

בסרטון – ככה נראית לונדון מנקודת מבטו של עיט

הכירו את "איש הציפור", צרפתי בן 58 שמרחף עם ציפורים בשמיים ומנהל איתן מערכת יחסים יוצאת מן הכלל - ברמה שהן מאמינות כי הוא אמא שלהן. כריסטיאן מאלק, בעזרת מטוס זעיר, יוצא לעופף עם בעלי הכנף כבר מ-1995 בניסיון לעזור להם להגר לאיזורים מוגנים יותר, כדי לעצור את הירידה במספרם.

מאלק הודה שעבר תהליך מסובך מאוד עד שגרם לציפורים לעוף לצידו ללא חשש, אך לבסוף הצליח לעשות זאת והקדיש את חייו לגידול ואימון אווזים יתומות ולעזרה לזני ציפורים בסכנת הכחדה.

כפי שהתמונות המרהיבות שהוא מצלם מוכיחות, הוא נוהג לחלוק את התשוקה שלו עם אנשים אחרים, מאפשר להם לטוס איתו ומעודד אותם לגעת בציפורים בזמן שהן עפות. בתמונות ובסרטונים ניתן לראות סוגים שונים של ציפורים לצד מאלק ואנשים נוספים בשמיים מעל צרפת.

עוד בנושא
העפרוני נעלם – הנשר בסכנה: דוח מדאיג על מצב הציפורים בישראל

כך נראים המסעות שלו בשמיים

"במקרים רבים, אנשים מוצפים ברגשות מהחוויה" סיפר, "קשה לתאר כיצד זה מרגיש. אני בוכה בכל יום בו אני עף עם ציפורים. אנשים מכל העולם מגיעים לטוס איתי. חלק מהאנשים מצטרפים אלי לשעות רבות וחלק רק לכמה דקות. הציפורים שמחות כשנוגעים בהן, אבל לפעמים עדיף לא בזמן טיסה כי זה מוציא אותן מאיזון".

צפו במאלק מרחף עם אווזים

המטאורולוג לשעבר משתמש בשיטה ידועה שעובדת על הרעיון, לפיו ציפורים מתייחסות לדבר הראשון שהן רואות לאחר הלידה כאמא שלהן ועוקבות אחריו לכל מקום. הוא אף מאפשר להן לגור איתו בתוך הבית. "בעלי הכנף הם אלוהי עולם התעופה, אך מתייחסים אלי כמדריך. הם מוקירים לי תודה ואני נוהג כדובר שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully