וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 104 חושפת את הסוד המפתיע שלה לאריכות ימים

9.1.2018 / 9:41

הכירו את הקשישה ממישיגן שמקפידה ללגום דיאט קולה מדי יום במשך עשרות שנים, ומדאיגה את החוקרים שמזהירים מפני התופעות הקטלניות אצל שאר הציבור

מערכת וואלה!

בסרטון - האישה המבוגרת בעולם חוגגת 116

אריכות ימים היא סגולה ששמורה בדרך כלל לאנשים בריאים במיוחד, עם כמה סטיות תקן פה ושם, אבל על מקרה כמו זה של תרזה רוולי עוד לא שמענו. רוולי, תושבת מישיגן שבארצות הברית, חגגה את יום הולדתה ה-104, וחשפה שהסוד שלה הוא דווקא שתייה סדירה של דיאט קולה.

"כשהייתי בת 100, לא האמנתי שיום אחד אהיה בת 104", היא סיפרה. "ואז הייתי בת 101, וכלום לא קרה, וכך הלאה בכל שנה. ועכשיו אני בת 104, ועדיין כלום לא קורה. אני שותה לפחות פחית דיאט קולה אחת בכל יום. אני עושה את זה כי אני אוהבת את זה. בכל יום רביעי אני הולכת לקניות, ואני תמיד צריכה לקנות עוד דיאט קולה".

למי מביניכם שמנסה לחשב בכמה פחיות מדובר בסך הכל, נזכיר שדיאט קולה החלה להימכר בארצות הברית רק ב-1982, כך שגם אם רוולי החלה במנהג שלה מיומו הראשון של המוצר הפופולרי, מדובר ב-13,156 פחיות "בלבד".

עוד בנושא
תכונת האופי השלילית שעשויה לתרום לאריכות ימים
רוצים לחיות עד גיל 100? הנה 5 דרכים מדעיות לעשות את זה

סיפורה המוזר של רוולי הפך לוויראלי, וכדי שהציבור לא יקפוץ למסקנות חפוזות, בכלי תקשורת רבים מיהרו לראיין מומחים שהבהירו שכל המחקרים שבחנו שתייה של משקאות דיאטטיים כגון דיאט קולה גילו שהם נוטים לגרום לשורה ארוכה של בעיות רפואיות.

המחקרים מוכיחים שבשל העובדה שהגוף שלנו מתקשה להתמודד עם עיכול של משקאות מתוקים אינם בעלי ערך קלורי גבוה יותר ממשקאות לא מתוקים - בניגוד לנעשה בטבע, צריכה מוגברת של משקאות כאלו מפריעים לפעילות התקינה של מערכת העיכול, ומובילה בשל כך להשמנת יתר, סכרת, שבץ ודמנציה.

  • עוד באותו נושא:
  • דיאט קולה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully