וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפייה בקטע הזה תגרום לכם לשכוח סדרות שאהבתם - כדי שתוכלו לצפות בהן שוב

21.12.2017 / 10:27

חברת סמסונג טוענת שהיא תוכל להפנט אתכם ומבטיחה שזה יאפשר לכם לצפות בסדרות האהובות עליכם שוב - ולא לזכור כלום ממה שכבר ראיתם. מוכנים לקחת חלק בניסוי?

http://www.samsung.com/se/unspoilme/eng/#

כמה פעמים יצא לכם שסיימתם לראות סדרה מעולה כמו "שובר שורות", "משחקי הכס", "הסופרנוס" או "חברים" ורק רציתם לשכוח הכל ולחזור לצפות בה מהתחלה כאילו מעולם לא ראיתם אותה? בחברת סמסונג טוענים שמצאו פתרון מהפנט עבור כל מי שרוצה לשכוח את מה שראה בסדרה האהובה עליו כדי לצפות בה מחדש: סרטון וידאו ואודיו באורך 23 דקות שמציע חווית היפנוזה ביזארית למדי, שתרוקן מראשכם מידע עלילתי חשוב על הסדרה האהובה עליכם.

סמסונג השיקה את "Unspoil Me" ("אל תספיילרו לי") באתר השוודי שלה כדי לקדם את טלוויזיית QLED שלה, אולם ההיפנוזה צפויה לעבוד גם אם תצפו בה על מסכים אחרים. עבור Unspoil Me גייסו את המהפנטים המוסמכים אולף סנדסטרום ופרדריק פרסטו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כך תצליחו לשכוח את הסדרות האהובות עליכן - ולצפות בהן שוב מהתחלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד ב-TECH:

עוד באותו נושא

פייסבוק מודה: אנחנו גורמים לדיכאון - אבל רק למי שגולש כך

לכתבה המלאה

לפני שמתחילים, המשתתפים המעוניינים לשכוח צריכים לאשר שגילם מעל 18 והם "בריאים מבחינה נפשית". הסרטון נפתח כשהצופה מתבקש בידי קול גברי מרגיע לחשוב על הסדרה אותה הוא מעוניין לשכוח. אחר כך תחל ההיפנוזה, במהלכה ייתבקש המאזין לצפות בספירלה נעה על המסך ולדמיין נוף פסטרולי מרגיע שיעזור לגוף להירגע ולהיכנס ל"מקום עמוק יותר". כדי להגיע למקום הפנימי הזה, מתבקש הצופה לדמיין גם גרם מדרגות דרכו ירד לשם, יחד עם ציר זמנים בו יוכל לקפוץ קדימה ואחורה בזמן. ציר הזמנים נועד להחזיר אתכם אחורה לנקודה בה עדיין לא צפיתם בסדרה ולהביט ממנה אל העתיד - אל הנקודה שבה החלטתם לחזור לצפות בה שוב ולדמיין שמעולם לא צפיתם בה בעבר.

לדברי סמסונג, ההיפנוזה תמחק את הסדרה מהמחשבות שלכם או לכל הפחות "תטשטש" אותה. "כדי לקבל את האפקט הטוב ביותר האפשרי, כדאי לכם לישון לילה אחד לפני שאתם צופים בסדרת הטלוויזיה האהובה עליכם לכאורה בפעם הראשונה", מסבירה החברה.

חברים עונה 1. NBC,
מה היינו עושים כדי שהצפייה ה-235 שלנו ב"חברים" תהיה כמו הראשונה/NBC

לפי טענת החברה, חוויית ההיפנוזה היא לא חד פעמית. סמסונג מציינת שתוכלו לחזור עליה כמה פעמים ולשכוח כמה סדרות או סרטים שתרצו. ההיפנוזה לא עובדת על כולם אבל כדי למקסם את הסיכויים שלכם לעבור אותה בהצלחה, כדאי שתצפו בקטע ללא הסחות דעת, במקום שבו לא יפריעו לכם למקד את תשומת הלב המלאה בתהליך. אוזניות וסביבה מבודדת יעזרו.

"עם טלוויזית QLED, אנחנו רוצים להציע לכם חוויה צפיית בינג' מדהימה, עם מגוון רחב של תוכן ואיכות תמונה יוצאת דופן," מסרו בסמסונג, "יש רק דבר אחד שיכול להרוס את החוויה שלכם - שאתם כבר יודעים איך הכל נגמר. בשביל זה יצרנו את unspoil me. כלי שיאפשר לכם לשכוח את סדרת הטלוויזיה האהובה עליכם, כך שתוכלו לחוות אותה מחדש באותה התרגשות שהייתה לכם בפעם הראשונה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וולטר מי? סמסונג מציעה היפנוזה שתשכיח מכם את הסדרות שאהבתם/מערכת וואלה!, צילום מסך

כתבת CNET קייטי קולינס בדקה את העניין על בשרה בניסיון לשכוח את הסדרה "שקרנים קטנים גדולים". היא סיפרה: "הקול אמר לי לעצום עיניים ולספור לאחור מ-300. בזמן שספרתי, הקול סיפר לי סיפור מקסים על עצים, מה שהפך את זה לכמעט בלתי אפשרי להתרכז במספרים. הגעתי ל-282 בערך לפני שאמרו לי לדמיין שאני יורדת ב-10 מדרגות למקום של הרפיה עמוקה יותר. אני זוכרת שהייתי כל הזמן בלחץ שמישהו במשרד ישים לי יד על הכתף". קולינס לא הצליחה לשכוח את הספויילרים הכבדים של הסדרה אבל ייתכן שהיא עצמה חיבלה בסיכויי הצלחתה כי לא הייתה מרוכזת ולא נתנה ללילה לחלוף לפני שפרסמה את הביקורת שלה.

לחצו כאן כדי לנסות בעצמכם.

ככה זה עובד?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully