וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורים זועמים: האם שודרה סצנת סקס בין שני גברים ב"סמי הכבאי" ופין ב"דבורה מאיה"?

7.12.2017 / 0:00

הורים הציפו את הרשת בפוסטים זועמים על סדרת האנימציה "סמי הכבאי" אחרי שהציגה לכאורה סצנה מינית בין שני גברים. בסצנה המפוקפקת ראש התחנה סטיל מנסה לשחרר את אלביס הכבאי מכיסא שנדבק לישבנו - אבל כל מי שאינו ילד תמים יראה שם משהו אחר לגמרי

צילום: טוויטר, עריכה: ורד לידני

מתברר שהילדים שלנו נחשפים לתכנים פורנוגרפיים לא רק ברשת. גם תכניות ילדים תמימות לכאורה כמו "סמי הכבאי" עלולות להכיל תכנים לא ראויים לילדיכם, כך לפחות עולה מסצנה ששודרה באחד הפרקים האחרונים בסדרה בה לכאורה נראים שני גברים מבצעים אקט מיני.

בסצנה, שפורסמה לראשונה בטוויטר ע"י אדם טרנטר, נראה ראש התחנה סטיל מנסה לשחרר את אלביס הכבאי מכיסא שנדבק לישבנו ללא הצלחה. בעוד ילדים ראו פשוטו כמשמעו - הורים וכל אדם בוגר עם מודעות מצא שם רמיזות מתבקשות למה שיכול היה להיחשב כפורנוגרפיה חד מינית. רבים זעמו או ניסו לפענח האם למפיקי התכנית הייתה כוונה נסתרת לשגר מסרים סותרים לילדים ולהוריהם, בעוד אחרים - ובעיקר הורים קלילים יותר - בחרו פשוט לצחוק על זה.

הציוץ המקורי:

אם ובנה חולקים רגע של צחוק

"רק עכשיו הבנתי שהוא מנסה לשחרר ממנו את הכיסא. לקח לי חצי שעה להבין"

מתבקש...

"סמי הכבאי" כבר עורר סערה בעבר בעקבות קטע ששודר באחד הפרקים בו נראית אחת הדמויות נופלת על דף מהקוראן. בסצנה נראה אחד הכבאים מחליק על ערימת דפים ובהם דף ובו 14 פסוקים מתוך הספר הקדוש למוסלמים.

מאטל, חברת ההפקה של התכנית שהופקה במקור בידי רשת BBC הבריטית, התנצלה אז ומסרה כי "לא נראה שהדבר נעשה במכוון. מדובר במקרה מצער שבו מישהו מחברת ההפקה חשב שהוא מכניס לתכנית טקסט רנדומלי. אין לנו סיבה להאמין שהדבר נעשה בזדון". דוברת החברה ציינה כי הקטע היה אמור לסמל טקסט בלתי-קריא. הפרק עצמו הוסר מאתר ערוץ 5 והחברה הודיעה שלא תעבוד יותר עם הסטודיו לאנימציה האחראי לאיור הפרק.

קטע תוך פרק של תכנית הילדים "סמי הכבאי" שבה נראה אחד הכבאים מעיף דף מהקוראן. טוויטר, צילום מסך
סמי הכבאי מסתבך עם האיסלאם/צילום מסך, טוויטר

זו גם לא הפעם הראשונה שסדרת אנימציה לילדים מצליחה לעצבן הורים. רק בספטמבר האחרון אישה הבחינה במקרה בציור מפוקפק שהופיע על גזע עץ חלול בסדרה "הדבורה מאיה". בפרק 35 בעונה הראשונה, מאיה נראית עפה לתוך גזע עץ שבתוכו הופיע ציור של מה שנראה כמו איבר מין גברי. גם במקרה הזה הורים בחרו לצחוק על זה והזכירו לאם העצבנית שהילדים גם ככה לא מבינים ושמדובר בקריצה להורים שצופים לצידם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רואים את זה? איבר מין גברי מצויר על גזע העץ בסדרה "הדבורה מאיה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully