וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריקים המוזרים שיעזרו לגרביונים שלכן לשרוד את החורף

4.12.2017 / 8:00

לצערנו, לגרביונים (וגם למכנסי טייץ) יש בדרך כלל בלאי מהיר. מעצבים וסטייליסטים מומחים ממליצים על טיפים שיעזרו לכן להאריך את תוחלת החיים שלהם, כדי שלא תצטרכו להצטייד בעשרות כאלה לחורף הקרוב

אתר רשמי

בסרטון: גם את הג'ינס מומלץ להקפיא. ככה עושים את זה.

גרביונים ומכנסי טייץ הם פתרון טוב למזג האוויר החורפי של החודשים הקרובים. הם מחממים אותנו, נראים עלינו מעולה ומעניקים חיים חדשים לבגדי הקיץ והאביב. אולם, הבלאי שלהם מהיר ומאלץ אותנו לרכוש זוג חדש לעתים קרובות. לשם כך, ב-TODAY Style אספו כמה טיפים מקצועיים שיעזרו להם לשרוד את החורף, כולל טריק אחד מוזר שקשור לפריזר שלכם.

עוד באותו נושא:
הכוכבים של זוהרה: גרביונים מעוצבים לימים סגריריים
אנחנו חיים בזמנים מופלאים: מוצרי הטיפוח הכי מוצלחים שניסינו

טייץ של בלנסיאגה. יח"צ חו"ל,
יעבוד גם על מגפי טייץ? הגרסה היוקרתית של בלנסיאגה/יח"צ חו"ל

1. קנו חכם

בחרו טייץ או גרביונים עם סיבים טבעיים אם אפשר. "מכנסי טייץ או גרביונים עם לייקרה גבוהה יחזיקו מעמד לאורך זמן", הסבירה ליסה הייס, מנהלת תכנית המעצבים באוניברסיטת דרקסל, "הם אטומים יותר, ברוב המקרים, כך שהם בטח לא יהיו הבחירה הראשונה לאירוע מאוד יוקרתי. אם הם לגמרי סינתטיים (פוליאסטר, ניילון וכו') אז הם מספקים יותר אטימות שמשמעותה יותר צפיפות ויכולת להחזיק מעמד לאורך זמן".

עוד באותו נושא

בשורה משמחת: הטרנד החדש בתחום הג'ינס לא הולך לעלות לכם שקל

לכתבה המלאה
ג'יג'י חדיד לובשת גרביונים. אינסטגרם, אתר רשמי
לשבת בנוח, לא לענוד תכשיטים, לא למרוח קרם ידיים לפני. ג'יג'י חדיד והגרביונים/אתר רשמי, אינסטגרם

2. לבשו בזהירות

"כשאתן לובשות גרביונים, חשוב לשבת בנוח וללבוש אותם בעדינות", אמרה המעצבת של Hanes Hosiery, קתלין מוקסהאם, "חשוב לא למשוך בחוזקה ולמתוח אותם באופן שווה על מנת להבטיח מראה אחיד על הרגליים". מוקסהאם ממליצה גם לא לענוד תכשיטים ולא למרוח קרם לחות על הידיים לפני השימוש. הטיפ תקף גם בשלב ההורדה. זה אולי נשמע לכם קפדני מדי, אולם זה מוכיח את עצמו בתוחלת החיים של הגרביונים, והרי יש לנו חורף שלם לשרוד איתם - אז כדאי שנפעל בזהירות.

אישה עם טייטס. ShutterStock
הטריק המוזר שעובד על גרביונים, טייץ וג'ינס/ShutterStock

3. הקפיאו אותם

זה בטח יפתיע אתכן, אבל לפני שאתן מתחממות איתם - עליכן להקפיא אותם. ברגע שקניתן גרביונים או מכנסי טייץ חדשים - הקפיאו אותם בפריזר ללילה. "הקפאת טייץ היא דרך מוזרה אך מתוחכמת תקציבית לשמירה על טיב הבד לאורך זמן", אמרה הסטייליסטית דניס קולדוול, "הטייץ נשאר חדש ותוסס בצבעו. זה בהחלט טריק ששווה לנסות". זה עובד גם על מכנסי ניילון, גרביונים וגרביים עדינות.

קלדוול ממליצה להרטיב קודם את הטייץ ואז להכניס אותם לשקית פלסטיק ומשם להקפאה במשך הלילה. הוציאו אותם החוצה ותנו להם יום אחד להפשיר. "אתן צריכות לעשות את זה רק פעם אחת. אחר כך אתן יכולות להמשיך ללבוש אותם כרגיל", היא אמרה. "הטמפרטורות הנמוכות מחברות ומחזקות את הסיבים הבודדים בטייץ, מה שהופך אותם לעמידים יותר בזמן פעילות".

מקפיא ומצרכים. ShutterStock
הכניסו את הטייץ למקפיא/ShutterStock

4. אחסנו אותם כראוי

קפלו אותם בעדינות והניחו אותם זה לצד זה ולא אחד על השני. "זה מאפשר להם להתאוורר, שומר עליהם לא מקומטים והכי חשוב – עוזר לכן למצוא את הטייץ הנכון בקלות", אמרה קארי גלן, מאמנת אתיקה ומייסדת Etiquette at Hand .

5. ותרו על המייבש

לעולם – אבל לעולם - אל תכניסו את הטייץ למייבש. זה הורס את הגמישות של הבד. גם במכונת כביסה פחות מומלץ להשתמש: שטפו ביד עם מרכך או סבון עדין. "אם בכל זאת אתן חייבות לשטוף במכונה, שימו אותם בתוך שקית בגדים קטנה. הוסיפו חומץ למכונה – כף אחד אם אתם עושים כביסה ביד ובערך כוס למכונת כביסה רגילה", אמרה גלן. וכן – יש עדיין תקווה לטייץ מלוכלכים מאוד או מוכתמים: גלן אומרת שיש לטפל בנקודה הבעייתית עם סבון כלים ולהמתין ככה למשך כ-10 דקות לפני שאתם שוטפים (אתן יכולות גם להשאירו ככה למשך הלילה).

6. אוי לא - רכבת!

הטריק שלימדה אתכן אמא עדיין עובד. ברגע שנוצרת לה "רכבת" - השתמשו בלק שקוף. הכניסו את היד לגרביון בצורה כזאת שהחלק עם הרכבת יישאר באוויר, מרחו מעט לק שקוף בשני צדי הרכבת והמתינו שהלק יתייבש.

7. במקרה הכי גרוע – עשו בהם שימוש נוסף!

אם מכנסי הטייץ באמת במצב רע וכבר אין מה לעשות איתם – אל תמהרו לזרוק. חתכו לרוחבם חתיכות בעובי 5-7 ס"מ והשתמשו בהם כגומיות לשיער. פנטסטי!

  • עוד באותו נושא:
  • טייץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully