וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשיקות שגרמו לשבץ וחירשות: פציעות האהבה והסקס הכי מוזרות בעולם

5.12.2017 / 10:44

כן, מתברר שנשיקות עלולות לגרום לדברים מוזרים מאוד, כולל שיתוק בכתפיים. וגם: הגבר ששבר את האצבע כשניסה להוריד חזייה, והאישה ששכחה איפה היא נמצאת בכל פעם מחדש אחרי הסקס

מרים דוקרה למאי מתה בגלל נשיקה מהחבר שלה/מערכת סיפור בדקה

בסרטון - צעירה קנדית מתה מהתקף אלרגיה בעקבות נשיקה עם אהובה

נשיקה נחשבת לאקט רומנטי בין שני אוהבים, אולם לעתים, היא עלולה להיות מסוכנת ולהגמר באסון. באתר ה-"דיילי מייל" הבריטי סיקרו את כל הפציעות הכי מוזרות שנגרמו עקב נשיקות סוחפות ופציעות אחרות שנגרמו מתשוקת יתר. הנה חלק מהן:

* ב-1980 אושפז בבית חולים בפינלנד, אזרח שטען שכתפו השמאלית משותקת, וידו כואבת. בבדיקה הרפואית הודה כי זוגתו היא זו שגרמה לשיתוק, באמצעות נשיקה שהפכה לנשיכה. הנשיכה פגעה במערכת העצבים, והכאב נשאר למשך כחצי שנה.

* ב-2014, אישה נורבגית הגיעה לבית החולים לאחר שבן זוגה נשך אותה בצוואר (גם כן אחרי או במהלך נשיקה כזו או אחרת). זה נגמר בשבץ.

עוד בנושא:

התסמונת המוזרה שתוקפת גברים לאחר אורגזמה
מין מסוכן: רופאים מזהירים מעלייה במקרי הפציעות בסקס

בני זוג מתנשקים. ShutterStock
זהירות לא להיפצע! בני זוג מתנשקים/ShutterStock

* אישה בשנות העשרים לחייה הופיעה בבית החולים בסין לאחר שאיבדה את שמיעתה. לטענתה, זה קרה אחרי נשיקת פרידה מבן זוגה. "הנשיקה הורידה את הלחץ בפיה, משכה החוצה את עור התוף וגרם לאוזן להינזק", נכתב בתקשורת הסינית. השמיעה שבה לה רק בחלוף חודשיים. רופא אמריקאי אחד טען כי זיהה 30 מקרים דומים ברחבי העולם, כולל של אמריקאי בן 82.

* גברים, גם לכם קשה להוריד לאישה שלכם את החזייה? בריטי בן 27 נזקק לניתוח לאחר ששבר את אחת האצבעות שלו, כשניסה להוריד חזייה מזוגתו. זה קרה לאחר שהאצבע שלו נתקעה בין שתי כתפיות. אאוץ'.

עוד באותו נושא

הרופאים בהלם: גבר התעוור בעין אחת בגלל אורגזמה חזקה במיוחד

לכתבה המלאה
חזייה. ShutterStock
אולי מוטב להשאיר את זה לאישה. אישה מורידה חזייה/ShutterStock

* אישה בת 31 סבלה מכאבים מסתוריים בברך למשך שנה. רק בחלוף שנה היא הגיעה לרופא ששאל אותה כמה שאלות והבין שזה בגלל שכשהיא בחדר השינה עם בן זוגה, היא תמיד על הברכיים. בני הזוג זנחו את התנוחה הנ"ל, והכאבים עברו אחרי חודשיים.

* בגידות לא גורמות רק לפציעות על ידי בן הזוג שתופס את הפרטנר שלו בוגד. לאורך ההיסטוריה, גברים רבים מתו בזמן שהיו במיטה עם הפילגש שלהן. "רומן מחוץ לנישואים עלול להיות מסוכן משום שהמאהבת היא בדרך כלל צעירה יותר מבת הזוג, והסקס בדרך כלל מתרחש אחרי הרבה שתייה או אוכל", הזהיר אחד מהרופאים שהתראיין לכתבה בניסיון להסביר את התופעה.

גבר ואישה עושים סקס במיטה. ShutterStock
פשוט אל תבגדו. בני זוג מקיימים יחסי מין/ShutterStock

* והצרות לא מתרחשות רק במובן הפיזי. אחד המחקרים שנערך באוסטרליה מצא ששליש מהנשים נכנסות לדיכאון אחרי סקס.

* ביפן, אישה איבדה את הזיכרון שלה וסבלה מבלבול רגע לאחר שקיימה יחסי מין - עד שלא היה לה מושג איפה היא נמצאת. חוקרי מוח העריכו שזה קרה כיוון שלא הגיע לה חמצן למוח.

* באנגליה, אישה בת 64 התלוננה על תסמינים דומים של מחלת השכחה אחרי הסקס. "מה אנחנו עושים?" שאלה. לפי המומחים, אובדן זיכרון לאחר סקס נמשך בדרך כלל כחצי שעה או שעה אחרי האקט, ואז נעלם. גם בדיקות של מומחה לא עזרו להבין מדוע התופעה מתרחשת.

0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully