וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזייה: האם תצליחו להבין מה מתרחש באשליית הכוסות המטורפת?

4.12.2017 / 11:06

סרטון שעלה בטוויטר משגע לאחרונה את כל מי שרואה אותו: נוזל שנשפך מכוס לכוס, בגדלים שונים, וממלא כל אחת מהן כמעט עד הסוף ובאותה מידה. אז איך זה יכול להיות? הגיע הזמן לנסות בעצמכם

5 דברים שאולי לא ידעתם על קפה/מערכת "אסור לפספס"

אם אתם מאוהבי הטריקים ואחיזות העיניים, משוכנעים שקשה להפיל אתכם בפח ולהשאיר אתכם מבולבלים, האתגר הבא הוא בדיוק בשבילכם. הכירו את האשלייה האופטית המטורפת שמשגעת בימים אלה את הרשת ומי יודע, אולי בקרוב מאוד תנסו לעשות את הטריק הזה בעצמכם.

הציוץ שהחל את הכל - אשליית הכוסות

הכל החל בציוץ בטוויטר, ובו סרטון שהציג שלוש כוסות מרשת אוכל מהיר אמריקאית - אחת קטנה, אחת בינונית ואחת גדולה. בסרטון, שנמשך 24 שניות, מראה אדם כיצד הוא מוזג נוזל מהכוס הקטנה לבינונית ולמרות זאת נראה שהוא ממלא את שתי הכוסות כמעט עד הסוף, ומיד לאחר מכן חוזר על התהליך גם בין הכוס הבינונית לגדולה - והפלא ופלא, שוב נראה שהנוזל ממלא את שתיהן באותה מידה.

אז איך זה יכול להיות? ברשת התגייסו מיטב המוחות (או לפחות הרבה כאלה) כדי לנסות להבין מה פשר הטריק וכיצד שלוש כוסות בגדלים שונות מכילות אותה כמות משקה, והתגובות מגוונות. מהצעות פשוטות כמו: "בכוס האחרונה כבר היה נוזל לפני שמזגו לתוכה", דרך פליאה: "לא ייאמן" או הצבעה על גורמים מחשידים בסרטון: "יש סיבה מדוע לא הראו את הכוס במלואה בזמן המזיגה" ועד ניסיון לשחזר את הטריק כפי שהוא (ניסיון שלא צלח).

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

זה הניסיון הקצת פחות מוצלח

חדי העין אף הבחינו כי במהלך המזיגה הראשונה הכוס הקטנה דלפה, וניסו להבין מה מקור הנוזל שנשפך, אך אף אחד עוד לא מצא את התשובה האחת והיחידה. נסו את מזלכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully