וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המתיחה הטלוויזיונית האכזרית ביותר אי פעם" : אישה נופלת לפיר מעלית

27.11.2017 / 23:56

עולם השעשועונים היפני שוב חוצה כל גבול אפשרי ושולח מתמודדים ליפול מפיר מעלית אל הקומה התחתונה בבניין. צפו בתגובה של אחת הקורבנות למתיחה הסופר אכזרית הזאת

מתיחה אכזרית בטלוויזיה היפנית - נופלת לפיר מעלית/צילום מסך, Youtube

אחרי שעשועון חידות עם רצפה שנשמטת מתחת לרגליים, תחרות אכילת נעליים, טריוויה בה המפסיד מקבל את התחת של המנצח בפנים, גבר מרוח בחומר סיכה שמתבקש להחליק על שורה של נשים צעירות בביקיני ומתיחה מלחיצה על דינוזאור שמסתובב חופשי במשרדים - נראה שהיפנים היו צריכים למתוח את הגבולות אפילו יותר כדי לבוא עם רעיון שכמותו עוד לא נראה בטלוויזיה - וכנראה שהצליח להם. בשעשועון פסיכי חדש מתבקשים המתמודדים הנמתחים, שלא בידיעתם כמובן, להגיע אל בניין משרדים ולעלות במעלית. אולם כשהם נכנסים אליה, הרצפה נפערת והמתמודדים נופלים בפיר המעלית עד הקומה התחתונה.

בסרטון שפורסם ע"י ערוץ היוטיוב היפני NeKo JGT, נראית אחת הקורבנות נכנסת למעלית וצונחת בפיר המעלית אל מגלשה שמובילה אותה לשטיח לבן ספוג בחומר סמיך וחלקלק. המסכנה שמתועדת במצלמות נסתרות נראית מבועתת לגמרי כשהיא נופלת מטה ולא מספיק שהנפילה מוצגת מכל זווית אפשרית - הקהל שצופה בנעשה מהאולפן הסמוך זוכה לצפות בנעשה גם בהילוך איטי. אין כמו לצפות בסבלו של האחר שוב ושוב ובהילוך איטי, נכון?

מתיחה אכזרית בטלוויזיה היפנית - נופלת לפיר מעלית. YouTube, אתר רשמי
איזה צחוקים, האישה הזאת נופלת אל מותה. נורא מצחיק!!/אתר רשמי, YouTube

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

המתיחה האכזרית בעולם: התעורר וגילה שבגד בזוגתו עם ליידיבוי

לכתבה המלאה

מחוץ למעלית עומד בחור צעיר שלא ברור אם הוא נמתח בעצמו שזוכה לראות את חברתו הטובה "צונחת אל מותה" או שמא הוא חלק מצוות התכנית הפסיכית הזאת שנשלח לשם רק כדי להוביל אותה למלכודת. אנחנו מהמרים על השני. הסרטון מסתיים כשהמסכנה נעצרת כמעט בסוף המשטח החלקלק ולוקחת כמה שניות כדי להבין מה באמת קרה לה. שני אנשי צוות נראים ברקע מודדים לאיזה מרחק היא הגיעה (18 מטרים) וזה כנראה הנמתח שמגיע הכי רחוק שמנצח. אם חשבתם שלהתחתן עם אדם זר זה פסיכי, תראו את זה.

צפו במתיחה אכזרית נוספת של היפנים: דינוזאור מסתובב חופשי

  • עוד באותו נושא:
  • יפן
  • מתיחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully