וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהומה בבית האח הגדול: דייר תקף מינית דיירת שיכורה

7.11.2017 / 0:01

סערה בספרד: משתתף בתכנית הפופולרית "האח הגדול" הודח על ידי ההפקה לאחר שנתפס על ידי מצלמות הבית מטריד מינית משתתפת אחרת בעת שהייתה שיכורה. המשטרה המקומית מעורבת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התבקשו לצאת מהבית. הזוג מהאח הגדול בספרד מתחת לסדינים/מערכת וואלה!, צילום מסך

סערה בטלוויזיה הספרדית: משתתף בתכנית "האח הגדול" במדינה הודח בן-לילה על ידי ההפקה והתבקש לעזוב את התכנית לאחר שנתפס במצלמות הבית מטריד מינית משתתפת אחרת, כוכבת טלוויזיה מקומית, ככל הנראה תוך שהוא מנצל את דבר היותה שיכורה. המתמודד, חוזה מריה לופז פרז בן ה-24, שהה בבית "האח הגדול" יחד עם בת זוגו אותה הכיר בתכנית, קרלוטה פראדו אלונסו, אשר לה ייעצה ההפקה לעזוב את התכנית באופן זמני.

משטרת מדריד אישרה כי התקבלה אצלה תלונה רשמית שהוגשה לאחר המקרה אולם האישה שבמוקד המקרה טרם הגיעה למסור את עדותה ושמה לא נמסר. התלונה הוגשה למשטרה על ידי עורך בהפקת התכנית, וצורפה לה גם סרטון המתעד את המקרה. התקרית לא שודרה, ומיד לאחריה הזמינה ההפקה לאולפן ניידת משטרה והעבירו את החומרים המצולמים.

תחנת הטלוויזיה "טלסינקו" בה משודרת התכנית היא הנצפית ביותר בספרד, ובעלת השליטה בה היא חברת "מדיה-סט" שהוקמה על ידי ראש ממשלת איטליה לשעבר סילביו ברלוסקוני. בהודעה לתקשורת, מסרה החברה: "מנהלי 'האח הגדול' החליטו להדיח מהתכנית את חוזה מריה עקב התנהגות בלתי הולמת. חשוב לציין שהאדם היחיד שהודח הוא חוזה מריה. בנוגע לקרלוטה, בעקבות המלצת צוות הפסיכולוגים, הומלץ לה להישאר מחוץ לבית בשלב זה". בהפקה אמרו כי היא תוכל לשוב לתכנית בהמשך השבוע, אם תחפוץ בכך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עזב במפתיע. חוזה וקרלוטה/מערכת וואלה!, צילום מסך

משטרת ספרד אישרה כי היא בודקת את המקרה. "התקבלה תלונה רשמית מעורכי התכנית אשר מאמינים כי ייתכן ואחד המשתתפים הטריד מינית משתתפת אחרת". על פי מקור במשטרה, קטע וידאו של האירוע המדובר אמנם נמסר, אבל כיוון שהמעשה נעשה תחת סדין - קיים קושי לקבוע במדויק מה התרחש, ובמשטרה מקווים כי המתמודדת תגיע למסור עדות על המקרה. בשלב זה ידוע שהמקרה התרחש לאחר מסיבה שערכה ההפקה בבית "האח הגדול", ובה חלק מהמתמודדים השתכרו.

עורך התכנית אשר הגיע לדווח על המקרה למשטרה תאר אותו כ"יחסים מיניים שאינם בהסכמה בין גבר לאישה שהתרחשו באחד החדרים בהם מצולמת התוכנית". עוד הוסיף העורך כי "האישה הייתה שיכורה למדי והאיש כיסה את עצמו ואותה בסדין, כך שלא ניתן היה לראות בדיוק מה התרחש מתחת".

הפקת התכנית לא מסרה ליתר המתמודדים את סיבת העזיבה של לופז פרז, ויריביו סברו שהוא עוזב במפתיע בגלל בעיות משפחתיות, והדיווחים הראשונים בתקשורת הספרדית העריכו כי הוא הודח בגלל שהתבדח על חשבון אחד המחוזות בספרד הסובל בימים אלה מהצפות. לאחר שהתפרסם דבר הדחתו הוא העלה לאינטרנט סרטון שבו הוא מודה למעריציו על התמיכה - אולם לא אמר מילה על המקרה שבגינו הודח מהתכנית לאחר 40 יום.

"האח הגדול" משודרת בספרד זו העונה ה-18, ולאחר שנים בהן הובילה את טבלאות הרייטינג היא חווה השנה ירידה בהיקפי הצפייה. זו לא הפעם הראשונה שבה התנהגות מסוג זה נקשרת בשמה של התכנית הפופולארית, ותלונות של אונס והטרדות מיניות בשידור עלו בעבר גם בהפקת התכנית בדרום אפריקה ובברזיל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המשטרה חוקרת. חוזה וקרלוטה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully