וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברה בלהקת "הפוסיקט דולז": היינו כיסוי לרשת זנות

16.10.2017 / 12:14

בצל ההאשמות נגד המפיק הארווי ויינשטיין, פרסמה חברה לשעבר בלהקת הפוסיקט דולז שורת האשמות בהן טענה: "לא הייתי בלהקת בנות. הייתי ברשת זנות. אה... וגם במקרה שרנו והיינו מפורסמות"

עריכה ניר חן

בסרטון - ההתפתחויות בפרשת ההטרדות המיניות של המפיק הארווי ויינשטיין

בעקבות פרשת הארווי ויינשטיין, פרסמה בסוף השבוע חברה לשעבר בלהקת הבנות "פוסיקט דולז" שורת האשמות וטענה כי הלהקה המצליחה הייתה בסך הכל כיסוי ל"רשת זנות". ה-Pussycat Dolls היא להקת בנות מצליחה שפעלה בין השנים 2005 ל-2009 והורכבה מזמרות, רקדניות, ושחקניות ידועות, כשאת כל שירי הלהקה ביצעה למעשה הסולנית ניקול שרזינגר.

כעת פרסמה אחת מהזמרות לשעבר בלהקה, קאיה ג'ונס בת ה-33, מספר ציוצים ובהם האשמות קשות נגד כל מי שהיה מעורב בפעילות הלהקה. ג'ונס פרשה מהלהקה ב-2005 בדיוק כשהיא שינתה את ייעודה מלהקת בורלסקה מודרנית שמופיעה במועדונים בלוס אנגל'ס ללהקת פופ מצליחה שמכרה עשרות מיליוני אלבומים.

הלהיט הגדול של הלהקה - Don't Cha

בסדרת הציוצים שפרסמה בטוויטר כתבה ג'ונס: "האמת שלי – לא הייתי בלהקת בנות. הייתי ברשת זנות. אה... וגם במקרה שרנו והיינו מפורסמות, בזמן שכל מי שהיינו שייכות לו עשה עלינו כסף. אנשים שואלים אותי - כמה רע זה היה? מספיק רע כדי שאנטוש את החלומות שלי, את חברותיי ללהקה וחוזה הקלטות בשווי 13 מיליון דולרים. ידענו שאנחנו הולכות להיות מספר 1", היא צייצה.

ג'ונס טענה בעבר שהיא עזבה את הלהקה כי זה הפסיק "להיות כיף". "כשלא כולם נמצאים באותו עמוד זה משפיע על כל הלהקה, אז חשבתי שאני החלק הרע והחלטתי לנטוש. זה לא היה כי רציתי קריירת סולו ולא להיות יותר בלהקה. עזבתי כי זה כבר לא היה מהנה", היא אמרה בראיון ב-2012 ל-Yahoo.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

הציוצים של קאיה ג'ונס

אבל כעת היא הוסיפה וחשפה פרטים מזעזעים על מה שהתרחש לדבריה מאחורי הקלעים והאשימה דמות אנונימית אותה כינתה "אמא תרנגולת מהגיהנום" ודרשה ממנה הסבר מדוע חברת להקה אחרת שמה קץ לחייה: "ספרי לציבור כיצד שברת אותנו נפשית". למרות שלא ציינה אותן בשם נראה שהיא התכוונה לזמרת סימון באלט מלהקת G.R.L, להקת ההמשך של הפוסיקט דולז, שהתאבדה בשנת 2014 ולמקימת הלהקות, רובין אנטין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפוסיקט דולז בשיא ימי התהילה שלהן - "להיות חלק מקבוצה זה להיות שחקן קבוצתי. כלומר – לשכב עם כל מי שאמרו לנו|/מערכת וואלה!, צילום מסך

ג'ונס סיימה את וידוי הטוויטר שלה עם תיאור של חיי בנות הלהקה בתעשיית הבידור, שכללו לעשות סקס עם כל מי שמנהלי הלהקה הורו להן. לדבריה, "להיות חלק מקבוצה זה להיות שחקן קבוצתי. כלומר – לשכב עם כל מי שאמרו לנו. אם את לא מסכימה – אז אין להם שום דרך למנף את זה. כן. אמרתי למנף. כלומר – אחרי שהם מסרסרים בך או גורמים לך להתמכר לסמים – הם מנצלים את זה נגדך. בדיוק. לקרבן שוב את הקורבן. מדוע לא התלוננו? כי כולנו נוצלנו! אני אישית הוזהרתי שאם אספר – אני אסיים מתה או בלי קריירה".

בראיון שהעניקה לאחר מכן סיפרה שהבנות אולצו לשכב עם "מפיקים, וגם מנהלים וסוכנים ושאר אמנים שבאותה חברת הפקה. אם לא הסכמת לשכב עם מנהל בכיר - הם מוותרים עליך. לפעמים הם סתם היו מעבירים ביניהם את הבחורות". כשנשאלה מדוע לא סיפרה על האירועים עד כה, טענה שניסתה לא פעם ולא פעמיים לעניין את התקשורת בסיפורה אולם לא התייחסו אליה ברצינות.

מייסדת הלהקה, רובין אנטין, טוענה שמדובר ב"שקרים מכוערים ומגוכחים". בראיון לBlast היא אמרה שג'ונס "ללא סרק מחפשת את 15 דקות התהילה שלה". היא טענה בנוסף שג'ונס כלל לא הייתה באמת חברה בלהקה, אלא רק הייתה אחת מרבות שניסוי להתקבל אך לא הצליחו. ה"דיילי מייל" פנה למנהלי הלהקה לקבלת תגובה אך הם סירבו, כמו גם חברת הלהקה הבולטת ביותר – ניקול שרזינגר.

קאיה ג'ונס מספרת על חייה כזונה של תעשיית המוזיקה בראיון רדיו השבוע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully