וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר תציל אותי: האחות הלוהטת ביותר בעולם שברה את האינסטגרם

19.10.2017 / 9:16

לורן דריין זכתה על ידי מעריציה לכינוי "האחות הלוהטת בעולם" - וכנראה שבצדק. היא ממיסה לבבות של כמעט 4 מיליון עוקבים נלהבים באינסטגרם ועל הדרך גם נותנת להם טיפים לחיים בריאים

laurendrainfit

מזל שלורן דריין היא אחות מוסמכת במחלקת קרדיולוגיה, כי ספק אם הלב החלש שלכם יוכל לעמוד במראה הלוהט שלה. זה לא אנחנו שקבענו. ברשת כבר הכריזו עליה כ"אחות הלוהטת ביותר בעולם" והתמונות שלה מדברות בעד עצמן. לדריין יש עמוד אינסטגרם עם 3.7 מיליון עוקבים ונכון לכתיבת שורות אלה - 1,684 תמונות וסרטונים שנבחרו בקפידה ומציגות את המהפך שעברה מאישה ממוצעת ויפיפייה לגורו כושר ותזונה עם ריבועים בבטן.

על אף שהיא מסרבת להכיר בעצמה כגורו, היא מנצלת את תפקידה כאחות מוסמכת מזה 8 שנים כדי לתת טיפים של בריאות למטופלים שלה. היא בהחלט לא רק בלונדינית. את כניסתה לעולם הרפואה היא עשתה כבר כשהייתה בת 16ועבדה במספר תפקידים שונים בקריירה הארוכה שלה, כולל כסייעת בכמה יחידות של טיפול נמרץ. היא מאמינה שאורח חיים בריא ופעיל הוא התחליף האולטימטיבי לתרופות, "אחרי 8 שנים כאחות, מעולם לא נתקלתי באתלט שנמצא במצב בריאותי קשה", אמרה דריין, "כושר ואורח חיים פעיל מפחיתים משמעותית את הסיכון למחלות ותורמים לבריאות הכללית".

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

אחות אולצה להתפטר מעבודתה בגלל שהתלבשה "סקסי מדי"

לכתבה המלאה

דריין, תושבת פלורידה, סבלה בעברה מדיכאון, עודף משקל ועייפות יתר עד שהחליטה בעצמה לנקוט באורח חיים בריא, "רציתי להיות בריאה ובכושר. רציתי להיות אישה חזקה ובעלת בטחון עצמי גבוה. במקום לטפל בכל דבר עם גלולות ותרופות למיניהן, מנעתי מחלות בעזרת פעילות. רציתי לשנות את חיי לטובה ולעזור לאחרים לפני שיאבדו את השליטה על בריאותם".

תחילה היא פנתה לעולם הפליאו, לפיו יש להתאים את הרגלי התזונה לאלו שהיו נהוגים על ידי האדם הקדמון. הדבר הניב תוצאות שהובילו אותה להשקיע בפעילות ספורטיבית ובמקביל להירשם לתחרויות ביקיני. בתחרות הראשונה שלה היא הגיעה למקום ה-9 מתוך 30 מתמודדים. ההצלחה בתחרות הובילה אותה לשכור מאמן אישי ולהתמיד בפעילות כדי להגיע להישגים גבוהים יותר. לבסוף באחת התחרויות המקומיות בה השתתפה, היא הצליחה לקטוף את המקום הראשון.

מאז היא מנהלת אתר בו היא מסייעת לאחרים למצוא את הפוטנציאל החבוי בהם, ועמוד אינסטגרם שהפך אותה לכוכבת רשת, שם היא מציגה תמונות מעוררות השראה של גזרתה המחמיאה ושגרת האימונים שלה. בין היתר תמצאו שם גם לא מעט תמונות פרובוקטיביות שלה בהלבשה תחתונה. מה שמזכיר לנו שמוקדם יותר השנה סיפרנו לכם על אחות שפרסמה תמונות שלה במדים צמודים ופוטרה. אנחנו מקווים בשביל דריין שמנהליה סלחניים יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully