וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: הנאשמת במעורבות בתקיפה באיכילוב סטרה לנהג מונית

11.10.2017 / 20:57

פרסום ראשון: אליה קדוש בת ה-19 שנאשמת כי דרשה מחבריה שיתקפו את מאבטחי המיון, חשודה כי בוויכוח עם הנהג סטרה לו. ככל הנראה, היא תעוכב בבית החולים וולפסון שבחולון. עורך דינה: היא חולה ותחת השפעת תרופות

אתר רשמי

אליה קדוש, בת ה-19 החשודה כי דרשה מחבריה שיתקפו את מאבטחי המיון באיכילוב לפני כשבועיים, חשודה כי סטרה הערב (רביעי) לנהג מונית במהלך ויכוח. היא הגיעה בשעת ערב לבית החולים וולפסון בחולון בנסיבות שאינן קשורות לתקרית, וככל הנראה תעוכב על ידי המשטרה במוסד הרפואי.

ביום ראשון הוגשו כתבי אישום הוגש נגד חמישה מעורבים בתקיפת הצוות הרפואי בבית החולים איכילוב: רוסלן מיסייב, מור ביטון, חנן אלפסי ואברהם יוספוב בגין קשירת קשר לביצוע פשע, חבלה חמורה בצוותא ותקיפה הגורמת חבלה ממשית בצוותא, וקדוש, שטופלה בבית החולים, בעבירות איומים ותקיפת שוטרים. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצר הארבעה עד תום ההליכים, ואת מעצר הבית של קדוש.

עורך הדין נס בן נתן, המייצג את קדוש, מסר כי היא "מכחישה כל אלימות מצדה", וטוען כי היא "הייתה תחת השפעת תרופות והנהג קילל אותה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התקרית בבית החולים וולפסון/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תיעוד התקיפה מחוץ לבית החולים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הארבעה מוכרים כחברים בארגון פשיעה וכחבריו של בן זוגה של קדוש, דוד אמויאל. התקרית החלה לאחר שקדוש לא הייתה מרוצה מהטיפול שקיבלה בבית החולים, והארבעה הכו לכאורה שלושה מאבטחים שטופלו במצב קל עד בינוני וסבלו משיניים שבורות, חבלות בפנים ובגוף, שברים וסדקים בעצמות. הפרקליטות מייחסת להם עבירות של תקיפה חמורה והתפרעות במקום ציבורי.

התקיפה התרחשה ב-28 בספטמבר, אז הגיעו חמשת הנאשמים לבית החולים ברכבם, עצרו ברחבת האמבולנסים, יצאו ממנו והחלו להכות את המאבטחים ולאחר מכן נמלטו מהמקום. לטענת בית החולים, קדוש וקרובי משפחתה איימו בעבר על אנשי הצוות הרפואי ואף הורחקו בידי מאבטחים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קדוש סוטרת לנהג המונית, הערב/מערכת וואלה!, צילום מסך
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully