וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמרת והאקס הרביצו זה לזו על השטיח האדום בטקס פרסי המוזיקה

30.9.2017 / 23:46

זמרת רוסיה החטיפה לאקס שלה, שבמקרה גם ראיין אותה לפני טקס פרסי המוזיקה הרוסית, וטען שהיא נראית כמו "החתול במגפיים" על השטיח האדום. הוא לא נשאר חייב ודחף אותה

LIVELEAK

אירוע מביך אירע בשבוע שעבר על השטיח האדום בטקס פרסי המוזיקה הרוסית, כשאחד מהמגישים של הטקס ניגש לראיין את הזמרת אלינה יאן וחטף ממנה מכות בשידור חי - וגם החזיר. לשניים מתברר יש עבר משותף שהוביל לתגובה של הזמרת - הם ניהלו מערכת יחסים קצרה של חודשיים שהסתיימה ממש יום לפני הטקס המכובד. כשהכל עוד טרי ביניהם, נאלץ המנחה (שמזדהה רק בשמו הפרטי - רומן) לראיין את האקסית שלו על השטיח האדום וכבר בהתחלה עקץ אותה ואמר שהיא נראית כמו "החתול במגפיים" בגלל המגפיים הגבוהים שלה.

יאן, שנראה שכבר ספגה ממנו מספיק, לא נשארה אדישה לניסיונותיו להעביר עליה ביקורת והכתה בראשו עם התיק שלה. כשהוא המשיך להתגרות בה, יאן חשפה שרומן בגד בה עם האקסית שלו והמשיכה להכות אותו. אחרי הצקות חוזרות ונשנות, הוא איבד את קור הרוח ודחף אותה בחוזקה אל הקיר.

צפו בתקרית המלאה כפי ששודרה בשידור חי:

עוד באותו נושא

בשידור חי - המגיש גזר את השמלה של המגישה שלצידו

לכתבה המלאה

לאחר הטקס, סיפר רומן: "כשראיתי אותה על השטיח האדום, חשבתי שהתלבושת שלה מגוחכת אז אמרתי לה את זה. היא התעצבנה ותקפה אותי. הכל קרה כל כך מהר שאפילו לא הבנתי מה קרה שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully