וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחקר המפתיע שקבע לאיזה חלק גוף נשים הכי נמשכות בגברים

13.9.2017 / 11:20

חוקרים בבית הספר לרפואה בז'נבה הזמינו 120 מתנדבים ומתנדבות, שקיבלו תמונות של גברים ונשים בבגדי ים. חיישנים עקבו אחרי עיניהם כדי לראות על איזה חלק גוף הם מתעכבים הכי הרבה. התוצאות יפתיעו אתכם (בחלקן)

ShutterStock

בסרטון – גברים שריריים מרוויחים יותר

מה הופך גברים למושכים בעיני נשים? דומה כאילו השאלה הזו רודפת אותנו משחר ההיסטוריה, וכעת, סוף סוף, אולי נמצאה לה תשובה. מדענים מבית הספר לרפואה בז'נבה ביקשו ממתנדבים ומתנדבות להביט על תמונות של 120 אנשים בבגדי ים, ולדרג את אלה מהמין השני אליהם הם נמשכים. בזמן שהמתנדבים חשבו, חיישנים עקבו אחר עיניהם, כדי לבדוק על איזה חלק גוף הם מתעכבים הכי הרבה.

התוצאות? מתברר כי שני המינים הסתכלו על הגוף יותר מאשר על הפנים. זאת ועוד: נשים הביטו על הבטן של הגברים יותר מאשר על החזה או על המפשעה, והתעכבו באיזור הזה יותר זמן משהגברים התעכבו על הבטן של הנשים.

עוד בנושא:
נשים, תופתעו: גברים לא נמשכים לגודל של החזה שלכן
נשים נמשכות לריח של גברים שאוכלים את המאכלים הבאים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תעבדו על שרירי הבטן, גברים יקרים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה שמוביל אותנו לגברים. באופן לא מפתיע, הגברים שהסתכלו על הגוף הנשי התעכבו הכי הרבה זמן על איזור החזה, וגם הביטו על המפשעה יותר מאשר הנשים,

"תוצאות המחקר עוזרות לנו לקבל נקודת מבט חדשה בזיהוי המאפיינים שמשחקים תפקיד בתשוקה מינית", כתבו החוקרים במאמר שפורסם במגזין Sexology.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא מפתיע/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully