וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל ריב על בחור: אירגנה אונס של חברתה - והעלתה לסנאפצ'ט

7.9.2017 / 23:34

בת' ריי האריס, בת 36 משיקגו ובחורה בת 23 נדלקו על אותו גבר. כשהצעירה שתתה יותר מדי ואיבדה את הכרתה, הגיעה הנקמה המחרידה

צילום מסך

בסרטון – כל מה שרציתם לדעת על סנאפצ'ט והרגשתם זקנים מדי לשאול

בת' ריי האריס משיקגו עודדה גבר לאנוס אישה נוספת, בת 23. אם זה לא מספיק אכזרי, האריס בת ה-36 צילמה את האקט והעלתה את הווידאו לרשת החברתית סנאפצ'ט.

על פי הדיווחים בתקשורת האמריקאית, האירוע האלים התרחש לאחר שהאריס והנאנסת רבו על אותו גבר, אותו הכירו במסיבה ב-24 באוגוסט, והאריס רצתה לנקום בבחורה הצעירה ממנה ב-13 שנה. מתברר כי השתיים נפגשו במסיבה נוספת בחדר מלון שבוע לאחר מכן, שם הנאנסת שתתה הרבה ולאחר מכן עשתה את דרכה לדירתה של האריס, שם התעלפה. בשלב הזה, ביקשה האישה בת ה-36 מגבר (או מספר גברים) לא מזוהה שהיה איתה לאנוס את הצעירה המעולפת.


עוד בנושא:

בת 17 חשודה בהפעלת משחק חולני שהביא למאות התאבדויות

עורכת הדיו נורה גיל אמרה לרשת CBS שהנאנסת גילתה מה קרה רק לאחר שהתעוררה, כשהאריס אמרה לה ש"גבר עשה איתה סקס כשהייתה מעולפת".כשהגיעה לביתה היא גילתה שהאריס השתמשה בטלפון הנייד שלה בכדי להעלות סרטון וידאו של האונס לחשבון הסנאפצ'אט של הנאנסת. בסרטון נראית הקורבן שוכבת ערומה בזמן שהגבר תופס אותה בישבנה וחושף את ערוותה למצלמה. האריס עצמה נשמעת מקריינת את המתרחש ואף מזהירה את האנס שלא יעיר את הקורבן. בנוסף היה בטלפון סרטון של האריס בו היא מקללת את הקורבן וטוענת שהיא סטרה לה.


חקירת האונס נמצאת בעיצומה והאריס נמצאת במעצר, כשעליה לשלם ערבות בסך של 150,000 דולרים בכדי להשתחרר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully