וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הניצחון הגדול של האישה שפוטרה כי היתה סקסית מדי

24.8.2017 / 11:20

מדריכת היוגה דילק אדוארדס פוטרה ב-2013 משום שהבוס שלה חשש שאשתו, דוגמנית פלייבוי לשעבר, עלולה לקנא. כעת, אחרי ששופט אחד כבר דחה את הטענות שלה לאפליה מינית, הערעור שלה התקבל

צילום מסך

בשנת 2013 פוטרה דילק אדוארדס מעבודתה כמדריכת יוגה במשרדו של רופא כירופרקט, משום שלטענתה היא היתה סקסית וחמודה מדי. כן, קראתם נכון, מתברר כי עבור אנשים מסוימים, זו עילה לגיטימית לגמרי לפיטורין.

מה בדיוק קרה שם? אדוארדס, כיום בת 33, טוענת שהיא פוטרה על ידי הרופא ואיש העסקים צ'ארלס ניקולאי משום שאשתו, דוגמנית הפלייבוי לשעבר סטפני אדמס בת ה-46, "עלולה לקנא". אדמס, מיס נובמבר של המגזין ב-1992, חשבה שהמדריכה החדשה בחדר הכושר "חמודה מדי", ולא הותירה לבעלה ברירה - כך טענה אדוארדס.

עוד בנושא:
צעירה התלוננה שהיא יפה מדי עם חזה גדול מדי - ועכשיו כולם שונאים אותה

טרנד חדש בטוויטר: "אני לא יפה מדי בשביל להיות מהנדסת"

איראן: הודחה מתפקיד ציבורי כי היא "יפה מדי"

לדבריה, למרות שיחסי העבודה שלה עם הבוס היו מקצועיים לגמרי, יום אחד היא קיבלה הודעת טקסט מאשתו בה היה כתוב "תתרחקי מיד מבעלי והמשפחה שלי" ולמחרת פוטרה. האשה מצידה טענה כשפורסמה התביעה עי "אין לי שום סיבה לקנא בה. אני שפנפנת פלייבוי".

עוד באותו נושא

הכירו את הבחורה שפוטרה מעבודתה כי היתה יפה מדי

לכתבה המלאה

דילק החליטה לתבוע את אדמס. בשנה שעברה שופט במנהטן דחה את התביעה שלה, בטענה ש"חמידותה" לא מהווה עילה לאפליה מינית. היא טענה אז כי "פיטורי אישה רק בגלל איך שהיא נראית זו עילה לא חוקית" וטענה כי זוהי אפלייה מגדרית כיוון ש"מידת האטרקטיביות קשורה באופן ישיר למגדר".

השופט לא קיבל את הטענות שלה אז, אולם כעת, בערעור, הצליחה אדוארדס לנצח. "הסיבה היחידה שהיא פוטרה היתה האמונה שניקולאי נמשך אליה מינית", כתב השופט דייויד פרידמן. "מדובר באפליה מגדרית לפי חוקי האזרח בניו יורק".

ולמקרה שתהיתם - ככה נראית האישה הקנאית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully