וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריק הפשוט הבא ישמור על הגלידה שלכם קפואה גם בימים הכי חמים

17.8.2017 / 0:01

בימים החמים של הקיץ גלידה היא אחת התרופות הכי טובות, אבל מהר מאוד השמש קופחת והמעדן הקפוא מתחיל לטפטף ולהיעלם. טריק פשוט ונהדר ששותף בטוויטר עומד לשנות לכם את החיים מקצה לקצה

מערכת וואלה! News

בסרטון - שיא גינס בכדורי גלידה בגביע אחד

אין כמו ליהנות מגלידה קפואה וטובה בחודשי הקיץ החמים, כי מה יותר טוב מלצנן את הגוף ובו זמנית להתענג על אחד המאכלים הכי טעימים שיש? הבעיה מתחילה כאשר השמש נותנת את אותותיה, והגלידה מתחילה לימוס עד לשלב בו היא מטפטפת ומתבזבזת לנגד איננו, מבלי שיש הרבה שאנחנו יכולים לעשות על מנת למנוע את זה.

או שאולי יש מה לעשות?

תינוק רוצה גלידה. ShutterStock
אין כמו גלידה/ShutterStock

ציוץ בטוויטר שזכה לכ-14 אלף ריטווטים ולמעלה מ-42 אלף לייקים, חשף טריק פשוט ונהדר שמשאיר את הגלידה קפואה לאורך זמן. המצייץ, דונלד לי, גילה כי ניתן להוציא את הגלידה בשלמותה מהקופסה - והיא מתאימה באופן מושלם לגודל של הכוס הטרמית שלו. לאחר מכן ניתן להסתובב עם הגלידה לאן שרוצים מבלי שתמס. (יש לציין שהוא השתמש בכוס טרמית מסוג YETI, שנחשבת למהפכנית ויש בה פיתוח חדשני שמטרתו לשמור על טמפרטורת המשקה לכעשר שעות רצופות).

הוא ציין בנוסף שכדאי להניח מספר קוביות קרח בתחתית הכוס, כדי להגן אף יותר טוב על המעדן הקפוא מפני קרני השמש, וזכה לכמעט 700 תגובות מתלהבות ומשבחות על התגלית.

בהמשך, הוא הגיב בעצמו על הדרך בה הציוץ שלו הפך לוויראלי, וכתב: "לא משנה מה אשיג בהמשך החיים, אני לא חושב שזה יתעלה על הפעם בה שמתי גלידה בכוס. כמה לייקים אני צריך לקבל על ציוץ לפני שאוכל לצרף אותו לקורות החיים שלי?". אנחנו מזמינים אתכם לנסות את הטריק - וליהנות כמה שרק ניתן מגלידה טעימה בימים חמים.

קצת מהתגובות לציוץ הוויראלי:

  • עוד באותו נושא:
  • גלידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully