וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבחור שצילם את התמונה הזו הפך לכוכב רשת (ואהוב הנשים)

21.8.2017 / 8:32

עמוד הפייסבוק "החברים של אינסטגרם", שמוקדש לבני הזוג ש"מתאבדים" בשביל להוציא תמונה טובה של חברה שלהם, יכול כבר להכריז על מנצח: בחור שנתלה הפוך מאונייה כדי לצלם את חברה שלו בזווית המושלמת

boyfriends_of_insta

מתברר שמאחורי כל כוכבת אינסטגרם נמצא החבר שדואג להפוך אותה לכוכבת אינסטגרם. מוקדם יותר השנה סיפרנו לכם על חשבון פייסבוק משעשע, "החברים של אינסטגרם", שחושף את האמת מאחורי התמונות המושלמות שאתם רואים באינסטגרם. זאת אומרת, מציג תמונות של מה שבני הזוג של כוכבות האינסטגרם נאלצים לעבור כדי לצלם את התמונה הטובה ביותר של חברתן הבלתי מתפשרת. השבוע פורסמה שם תמונה ששברה את כל השיאים: בחור שנתלה הפוך מקצה של אונייה - רק כדי לצלם את חברתו צפה באוקיינוס.

עוד בטק:

עוד באותו נושא

כוכבות האינסטגרם נחשפות: ככה הן "מצלמות" את התמונה המושלמת

לכתבה המלאה

גבריאל מרטינז ריברה, בן 24 מפורטו ריקו, כבר רגיל לצלם את חברתו בת ה-25, פאולה פנטון גונזלס, וללכוד תמונות מאוד מחמיאות שלה - אותן היא מפרסמת בעמוד האינסטגרם הפופולארי שלה. אחת התמונות האחרונות שצולמה באיי הבתולה הבריטיים הפכה אותו לכוכב רשת בפני עצמו - אחרי שחברו צילם אותו נתלה הפוך מאונייה רק כדי לתפוס תמונה מושלמת של פאולה. המאמץ הפיזי שנדרש כדי לרצות את חברתו הפך אותו לחביב הנשים, "וואו, אני יכולה למצוא מישהו שיעשה את הכל בשבילי?" כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "הוא כנראה ממש אוהב את האישה הזאת".

את התהילה חייב גבריאל למשתמשת אחרת בכלל, בוגי בנטון, ששיתפה בטוויטר את התמונות, כולל קלוז אפ על גבריאל תלוי מהסירה והתמונה שצילם והופיעה בעמוד האינסטגרם של פאולה. לצד התמונות, כתבה שאם הגבר שלה לא יהיה מוכן לעשות את אותו הדבר בשבילה, היא לא תרצה אותו. ההודעה שלה זכתה ל-20 אלף ריטוויטים ויותר מ-52 אלף לייקים.

הציוץ שהפך אותו לכוכב רשת:

אף על פי שגבריאל אינו צלם מקצועי, פאולה סיפרה לבאזפיד שהוא "צלם מעולה" וש"הוא עושה הכל כדי לצלם את התמונה המושלמת". היא סיפרה שמרבית התמונות בדף האינסטגרם שלה צולמו על ידו ולפעמים, לבקשתה, הוא גם מצלם את החברים שלה. "אם זה לא היה הוא, לא היו לי תמונות כאלה יפות באינסטגרם". אז מי כאן הכוכב האמיתי בעצם? תחליטו אתם.

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully