וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריסת הגשר על המשאית וסאות'פארק חוגגת 20: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

הילה קובו

15.8.2017 / 14:00

נהג המשאית שנהרג בקריסת הגשר יובא למנוחות, השיח' ראאד סלאח נעצר בחשד להסתה, למרות חוק חינוך חינם תלמידים ייאלצו לקנות ספרים בשנת הלימודים הקרובה, המדינה מחזקת את אתרי התיירות הבדואים והייתם מאמינים שאתם מכירים את קרטמן כבר 20 שנה?

צילום:מאצ'י הוף, שלומי גבאי, יותם רונן, בני בן סימון, אשר דיין עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשת הילה קובו:

נהג המשאית אליחי טדרי נמחץ אמש למוות באסון הגשר שקרס בכביש 4. אור רביד, כתב וואלה! NEWS מווח מבית המשפחה . אלון פלג, מנהל מרחב המרכז של חטיבת האחזקה של נתיבי ישראל מספר כי הגשרים נבדקים כל 3-4 חודשים וכי ככל הנראה נהג נסע במהירות גבוהה ועם זרוע המנוף פתוחה.

השיח' ראאד סלאח, מנהיג הפלג הצפוני של התנועה האסלאמית נעצר לפנות בוקר בחשד להסתה. אבי אשכנזי, כתב המשטרה של וואלה! NEWS עם הפרטים על הארכת המעצר.

"אין כניסה לנכים" - זה השלט שמופיע בכניסה לבית מלון בטבריה. דנה ירקצי כתבת וואלה! NEWS לענייני רווחה עם הסיפור והתגובה.

חוק חינוך חינם, כבר מזמן לא חינם, אחרי תשלומי ההורים, גם פרויקט ספרי הלימודים תקוע, משה שטיינמץ, כתב וואלה! NEWS לעניני חינוך על מחצית מתלמידי התיכון שייאלצו לקנות ספרים.

הרשות לפיתוח והתיישבות הבדואים בנגב עובדת על חיזוק אתרי התיירות הבדואית. יניר יגנה כתב וואלה! NEWS בדרום,הצטרף היום לסיור עם שרי החקלאות התיירות.

באוגוסט 1997 עלתה סדרת הסאטירה המצוירת הראשונה, סאות'פארק. אבנר שביט מוואלה תרבות על הסדרה שעדיין חיה ובועטת כבר עשרים שנה.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully