וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איומים על גיא פלג: "נאחל לו מה שהוא מאחל למשפחת נתניהו"

וואלה ברנז'ה

13.8.2017 / 8:40

לאחר הנאום המסית של רה"מ נתניהו נגד התקשורת, שיתף פעיל חברתי בשם אדם דובז'ינסקי בעמוד הפייסבוק שלו תמונה משפחתית של העיתונאי עם אשתו והילדים, וכתב: "משפחת פלג המאושרת – משפחתו של כתב ערוץ 2 לענייני הפלת נתניהו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחיר ההסתה של נתניהו כלפי התקשורת: איום מרומז על כתב המשפט של חדשות 2, גיא פלג, המסקר את חקירות רה"מ.

אתמול (שבת) שיתף פעיל חברתי בשם אדם דובז'ינסקי בעמוד הפייסבוק שלו תמונה משפחתית של העיתונאי עם אשתו והילדים, וכתב: "משפחת פלג המאושרת – משפחתו של כתב ערוץ 2 לענייני הפלת נתניהו. הבה נאחל להם מה שהם מאחלים למשפחת נתניהו, ואפילו כפול".

דובז'ינסקי הינו פעיל חברתי, משורר ומשפטן ולפי עמוד הפייסבוק שלו בעבר שימש כיועץ בכנסת. הכיתוב המאיים בפייסבוק מתרחש לאחר שביום רביעי האחרון, במפגן התמיכה ברה"מ, עמד אחד מפעילי הליכוד עם שלט עבור פלג שעליו נכתב "האלמנה השחורה".

בכנס אמר נתניהו כי "התקשורת והשמאל התגייסו למסע ציד נגדי. הם יודעים, ולא בכדי, שאנחנו מנצחים פעם אחר פעם בבחירות. כי אנחנו הבאנו את מדינת ישראל למצב הטוב ביותר בתולדותיה". הוא הודה לח"כ דוד ביטן על ארגון האירוע".

עוד אמר, "הם מתגייסים למסע ציד אובססיבי חסר תקדים במטרה לבצע הפיכה שלטונית. המטרה שלהם היא להפעיל לחץ בלתי פוסק על גופי האכיפה כדי שיגישו כתב אישום בלי קשר לאמת בלי קשר לצדק. משטרת המחשבות של התקשורת עובדת פול טיים וקבועת את הקו, ואוי למי שיסטה ממנו".

טרם התקבלה תגובה מחדשות 2 ומפלג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully