וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכר, בננות ומשחת שיניים: כמה מזה יהרוג אתכם?

9.8.2017 / 6:46

מסתבר שבאמת הכל טוב רק במידה, ולמשל כמות גדולה מדי של ויטמין סי עלולה לסיים את חייכם. הכירו את עמוד היוטיוב שבודק את מה שלכם אין אומץ לבדוק - כמה אפשר לצרוך מדברים לפני שמתים

צילום מסך

בווידאו: מה קרה לאישה שאכלה אך ורק בננות?

מסתבר שהאימרה "הכל טוב במידה" נכונה אפילו יותר ממה שחשבתם. אם הנחתם שהדבר נכון רק עבור מוצרים שמזיקים לגוף שלנו, כמו אלכוהול, סיגריות או שוקולד - תחשבו שוב. ערוץ היוטיוב asapsscience שם לעצמו למטרה לבדוק את כל מה שלכם אין אומץ לבדוק - כמה ממוצר שנחשב לטוב ובריא יכול לפגוע בנו ואפילו להביא למוות?

עוד בנושא:
האיש הזה אכל דגים פעמיים ביום במשך שנה. זה מה שקרה לו
החליט לאכול רק תפוחי אדמה, ירד 10 ק"ג בחודש
מה קרה לאישה שאכלה רק בננות במשך 12 יום?

מיץ תפוזים. ShutterStock
בכל דבר אפשר להגזים, אפילו בתפוזים/ShutterStock

בסרטון שעלה בשבוע שעבר לעמוד, שהוא החלק השני של סרטון שפורסם לפני שנתיים בדיוק, מנסה הצוות לענות על השאלה. אם בפעם הקודמת נבדק שם איך תמותו אם תצרכו דברים שכיחים ודי רגילים, כמו מנת יתר של קפאין או הרעלת מים, אך הפעם הלכו שם על דברים מסובכים יותר, וכתוצאה מכך גם מסקרנים הרבה יותר.

בין השאר, הם בדקו ומצאו כי ויטמין C מכ-11 אלף תפוזים יכול להרוג, וכי 129 כפיות של פלפל עשוית גם הן לגרום למוות. הם אפילו בדקו מהי הכמות המוגזמת של קרני רנטגן, וגילו שרק אחרי שנחשפים למעלה מ-7,100 צילומים בבטן הקרינה מגיעה לתחום הקטלני שלה.

רוצים הסבר? בבקשה

כמו מרבית הסרטונים בעמוד המאוד מעניין הזה, גם הסרטון הזה אורך פחות ארבע דקות והוא אפילו די חינוכי, כך שזה לגמרי שווה צפייה. על אחת כמה וכמה אם משום מה אתם מתכננים תפריט על טהרת התפוזים בארוחה הבאה שלכם.

חלק 1 של הסרטון

חלק 2 של הסרטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully