וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלפיז אאוט - בלפיז אין: הקיץ מצטלמים רק בבריכות שקופות

21.7.2017 / 9:43

הקיץ מביא איתו כמה טרנדים ביזאריים למדי ברשתות החברתיות - כשבאחרונה אנשים מצטלמים כשהם מועכים את ישבנם על קיר שקוף של בריכת זכוכית. איפה בעולם תוכלו גם אתם לעשות את זה?

צילום מסך

הבלפי הוא הסלפי החדש, של האלפיון העליון. כדי לקחת חלק בטרנד הבלפיז המיותר הזה של אינסטגרם, אתם צריכים להזמין לעצמכם וילה או סתם חדר במלון שישו בו בריכת שחייה שקופה - כשהמקום האולטימטיבי לזה הוא כפר נופש באי פיג'י שעולה כמה אלפי דולרים ללילה. כל שעליכם לעשות אחרי שלקחתם משכנתא כדי לשלם על לילה באי הנחשק לאוקלה - הוא להיכנס בבגד ים חושפני לבריכת השחייה הפרטית ולהצטלם כשישבנכם מעוך על קיר הזכוכית של הבריכה.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

הבלוגריות הסקסיות שיגרמו לכם לרצות לצאת לטייל

לכתבה המלאה

הטרנד היוקרתי, שהשם שלו מגיע מצירוף המילים bums (ישבנים) ו-selfies (סלפים), הוא תוצאה של עלייה בכמות בריכות השחייה השקופות שנבנו בשנים האחרונות. אתם ממש לא חייבים לטוס עד פיג'י בשביל ליהנות מזה, אך ספק אם תצליחו למצוא בריכת שחייה שקופה בקאנטרי קלאב השכונתי. האנשים שהפכו את הבלפיז לדבר הכי לוהט עכשיו באינסטגרם הם בעיקר סלבריטאים, בלוגרים ועשירים שניצלו את ימי הקיץ החמים לנופש באתרים אקסקלוסיביים.

כפי שציינו, יש לכם אפשרות לטוס לפיג'י, לשלם יותר מ-5 אלף דולר ללילה ולהתארח באחת מבין 25 הווילות היוקרתיות המציעות נופים קסומים, חוף פרטי והכי חשוב - בריכת זכוכית שקופה לבלפי המושלם - או - לבחור באפשרות זולה יותר מבין האפשרויות הבאות:

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully