וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשפה שהניקה את בנה בזמן סקס עם בעלה - ולא מצטערת על זה

13.7.2017 / 0:11

אם לשלושה מסן דייגו ספגה ביקורות חריפות על ההחלטה שלה להניק את בנה בזמן שקיימה יחסי מין עם בעלה - ובסרטון חדש היא מגנה על ההחלטה שלה

חשפה שהניקה את בנה בזמן סקס עם בעלה - ולא מצטערת על זה/Spiritual Tasha Mama

טאשה מייל, אם לשלושה מסן דייגו, הרגיזה הרבה מאוד אנשים בגלל סרטון שפרסמה כבר לפני שנתיים בו היא חשפה שהיא עושה סקס עם בעלה בזמן הנקה. היא טענה שאין שום סיבה להתבייש במין - גם אם עושים אותו בזמן שמניקים את התינוק. כעת, שנתיים אחרי, היא מספרת בסרטון חדש שהיא עדיין מקבלת תגובות קשות מאוד על הוידוי שלה, אבל בכל זאת לא מתחרטת עליו.

הבלוגרית הטבעונית, שזכתה להצלחה גדולה בשל האופן שבו היא מגדלת את שלושת בניה, ג'וסיה, סול ולאב, חשפה שבנה בן השלושה חודשים לא הניח ולא איפשר לה להוריד אותו ושהיא קיימה יחסי מין עם בעלה (כיום לשעבר) כשהתינוק ישן לידם או כשהיה עליה. היא סיפרה לסאן הבריטי: "ממה שזכור לי, התינוק היה עליי ובעלי ואני קיימנו יחסי מין מאחור או משהו כזה. אין שום דבר רע בלעשות אהבה, אף פעם".

הסרטון שחולל את המהומה:

עוד באותו נושא

חלצו שד: סיבות שכדאי לאמהות להניק בגללן

לכתבה המלאה

הסרטון הראשון זכה ליותר מ-3 מיליון צפיות וקיבל תגובות קשות. "איך את יכולה להתחרמן כשהתינוק שלך יונק?", כתב אחד ואחר הוסיף: "אני מסכים איתה שסקס זה דבר חשוב וטבעי, אבל נו באמת, לא כשאת מניקה את התינוק שלך! חכי כמה דקות!". אחרת כתבה: "לא הייתי רוצה שהילד שלי יצפה בי ובבעלי עושים אהבה. זה משהו מאוד אינטימי". גם במקרה הזה, היה מי שהסכים עם האמא. אחת כתבה: "זה טבעי ונורמלי לגמרי. אני לא מבינה איך אנשים שטופי מוח יכולים לראות בזה משהו מגעיל".

ההסבר המלא שלה:

  • עוד באותו נושא:
  • סקס
  • הנקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully